• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجتالاسلام والمسلمین میرعمادی: امام خمینی(ره) ارزش‌های اخلاقی را احیاء کرد.

  • کد خبر : 2901
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: امام خمینی(ره) با احیای دوباره دین، به ‌دنبال حاکميت اسلام بود به گزارش “کانون سبحان“، حجت ‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، امروز در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه شاهد خرم‌آباد با تبريک آغاز دهه فجر با اشاره به اینکه هر کس با انگیزه الهی به اسلام خدمت کند، در دل مردم […]

نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: امام خمینی(ره) با احیای دوباره دین، به ‌دنبال حاکميت اسلام بود

به گزارش کانون سبحان، حجت ‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، امروز در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه شاهد خرم‌آباد با تبريک آغاز دهه فجر با اشاره به اینکه هر کس با انگیزه الهی به اسلام خدمت کند، در دل مردم ماندگار می‌شود، گفت: امام خمینی(ره) با انگیزه الهی قیام کرد و برای همیشه در دل مردم آزاده جهان ماندگار شد.

وي با اشاره به این که در زمان طاغوت با کمرنگ شدن دين و سایر ارزش‌های اخلاقی در جامعه توسط رژیم طاغوت مردم نگران شده بودند، بیان داشت : امام خمینی(ره) با آوردن حکومت اسلامی و شکستن استبداد و طاغوت، ارزشهای اخلاقی را دوباره به جامعه هدیه کرد .

نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: امام با ساده زیستی و شکستن خوی اشرافی‌گری طاغوت در دل مردم بیدار جهان جا کرد و ثابت کرد که اسلام هرگز به دنبال اشرافی ‌گري و تکبر نیست.

حجت ‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي گفت : بنيانگذار انقلاب اسلامي در 12 بهمن 57 پس از سال‌ها در میان مرد و زن و پير و جوان مورد استقبال قرار گرفت

وی ادامه داد: امام با طرد آمریکا تاکید کردند که آمريکا سلطه‌گر است و باید در مقابل سلطه مبارزه کرد و مسلمانان هرگز نباید زیر بار ظلم بروند.

مدير کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم با بيان اينکه زنگ انقلاب نماد حضور جوانان و فرهنگیان در عرصه انقلاب است، گفت: امروز به مناسبت ورود امام خميني(ره) زنگ انقلاب در 4 هزار و 200 آموزشگاه لرستان به صدا درآمد.

خبرگزای حوزه 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.