• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حجت الاسلام سید علی موسوی:چهره اسلام ناب با دسیسه تکفیر و ترور مخدوش شدنی نیست

  • کد خبر : 2800
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۴

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، اهانت به ستون اسلام و ترویج ارتجاع را دسیسه دشمنان برای خدشه دارکردن چهره اسلام ناب عنوان کرد.  به گزارش “کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(1 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، اهانت به ستون اسلام و ترویج ارتجاع را دسیسه دشمنان برای خدشه دارکردن چهره اسلام ناب عنوان کرد.

 به گزارش کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(1 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: بشریت وامدار پیامبر گرامی اسلام( ص) است.

 

 

 

وی، افزود: قبل از بعثت پیامبر گرامی اسلام بشریت گرفتار خرافات و بت پرستی بود و جهالت تمام بوده است.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: پیامبر(ص) در شبه جزیره عربستان ظهور کرد، طلب علم و دانش را سرلوحه کار خود قرار داد و تلاش کرد تا همه مردم نیز علم یاد بگیرند.

 

 

 

وی، با بیان اینکه ائمه معصومین نیزبه عنوان نسل پیامبر اکرم نیز تلاش برای علم آموزی مردم را ادامه دادند، عنوان کرد: به رغم سختگیری هایی که نسبت به آنها انجام می شد، توانستند در همه علوم مخصوصا علوم انسانی، نجوم، صنعت و تجارت و سایر علوم شاگردانی را تربیت کنند.

 

 

 

پیشرفت های اروپا با ورود مسلمانان رونق گرفت

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، با بیان اینکه پیشرفت های اروپا با ورود مسلمانان رونق گرفت، عنوان کرد: این مسلمانان بودند که با ورودشان به آندلس توانستند مردم آن دیار را از جهل و بدبختی نجات دهند.

 

 

 

وی، بیان کرد: امروز نیر، چون اسلام در حال گسترش است و مردم جهان در مقایسه ای که بین ایدئولوژی اسلام و گفتمان غرب دارند، دریافته اند که آموزه های اسلام به نفع بشریت بوده و با جسم و روح انسان ها سازگار است.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: امروز که قشر گسترده ای از جهانیان در گوشه و کنار جهان، دم از اسلام می زنند، دشمنان قسم خورده نیز در تلاش هستند تا پروژه اسلام هراسی را به نحو احسن در جهان اجرا کنند.

 

 

 

وی، با بیان اینکه هدف دشمنان این است که مردم نسبت به اسلام بدبین شوند، ابراز کرد: یک روز توسط وهابیت، یک روز توسط القاعده و…. و امروز هم توسط داعش و روز دیگر توسط رسانه های فرانسوی به ستون اصلی اسلام یعنی پیامبر اکرم(ص) توهین می کنند.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: چون دشمنان می ترسند و می دانند که اسلام در حال گسترش است، تلاش می کنند چهره اسلام را خدشه دار کنند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، با تاکید به اینکه این اقدامات دشمنان اشتباه بزرگی است که آنها مرتکب می شوند، خاطرنشان کرد: قطعا این توهین ها و حرکات باعث می شود اتحاد و همدلی و انسجام بین مسلمان بیشتر شود.

 

 

 

وی، با محکوم کردن توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: همه مسلمانان با موضع گیری خود نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) اتحاد و همدلی خود را بیشتر و دشمنان اعلام کنند که هیچ گاه نمی تواند چهره اسلام ناب را مخدوش کند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.