• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حجت الاسلام محمد سوری:«آزادگان نماد مقاومت و ولایت پذیری هستند.»/«لزوم الگوگیری از ویژگی های اخلاقی حضرت معصومه (س) در جامعه»

  • کد خبر : 17172
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

به گزارش “کانون سبحان” حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه بصیرت لازمه شناخت ابعاد وجودی حضرت معصومه (س) است افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) کرامت الله و اسوه عزت و دارای جایگاه و منزلت والا و بالایی در میان شیعیان است . وی حضرت معصومه (س) را سرمایه ای […]

2015-08-14_122232به گزارش “کانون سبحان” حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه بصیرت لازمه شناخت ابعاد وجودی حضرت معصومه (س) است افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) کرامت الله و اسوه عزت و دارای جایگاه و منزلت والا و بالایی در میان شیعیان است .
وی حضرت معصومه (س) را سرمایه ای برای جهان تشیع دانست و افزود: سالروز ولادت با سعادت این بانوی بزرگوار به عنوان روز دختر نام گذاری شده که یکی از اوصاف برجسته ایشان عفت و حجاب بود که دختران باید حجاب کامل آن حضرت را برای خود الگو قرار دهند.
حجت الاسلام سوری عصمت و دفاع از ولایت و ولایتمداری را مهمترین ویژگی حضرت معصومع (س) دانست و افزود:در شرایط امروز الگوگیری از ویژگی های اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) بیش از پیش ضروری است .
خطیب نماز جمعه پلدختر به 26مرداد سال 69سالروز ورود آزادگان به میهن اشاره کرد و گفت: آزادگان طلایه داران صبر ، ایستادگی و مقاومت هستند.
وی با بیان اینکه توجه به آزادگان پاسداشت دستاوردهای جهاد و شهادت است افزود:مسوولان نظام باید به مشکلات آزادگان که تندیس مقاومت و استوانه انقلاب هستند ، بیش از پیش توجه داشته باشند.
وی گفت: حکومت اسلامی قدردان حماسه آفرینی و استقامت آزادگان است زیرا آنان به اسلام آبرو بخشیدند و در سخت ترین شرایط زندگی و با صبر و استقامت خود جبهه دیگری در خاک عراق گشودند .
وی افزود: آزادگان ذخایر و سرمایه های معنوی کشور و حافظ عزت و آبروی نظام و انقلاب هستندو باید ایستادگی ، مقاومت و جانفشانی آزادگان به عنوان الگو به نسل های آینده منتقل شود.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه آزادگان سرافراز درس استقامت و آزادگی به تمامی جهانیان دادند گفت:آزادگان نماد مقاومت و ولایت پذیری هستند و وجود آنان نعمتی برای انقلاب اسلامی است .

2015-08-14_122310

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.