• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حجت الاسلام محمد سوری: پیروزی عزتمندانه تیم هسته ای مرهون هدایت های مقام معظم رهبری است.

  • کد خبر : 16145
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
حجت الاسلام محمد سوری: پیروزی عزتمندانه تیم هسته ای مرهون هدایت های مقام معظم رهبری است.

به گزارش“کانون سبحان”؛ ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان این که مذاکرات حقانیت ایران را در عرصه بین المللی اثبات کرد افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی از دستیابی به توافق هسته ای خوشحال هستند و این پیروزی بزرگ هسته ای متعلق به همه مردم است. خطیب نماز جمعه […]

2015-07-25_082912به گزارش“کانون سبحان”؛ ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان این که مذاکرات حقانیت ایران را در عرصه بین المللی اثبات کرد افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی از دستیابی به توافق هسته ای خوشحال هستند و این پیروزی بزرگ هسته ای متعلق به همه مردم است.

خطیب نماز جمعه پلدختر، به پنجم مرداد ماه، سالروز نخستین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب توسط آیت الله طالقانی اشاره کرد و گفت:نماز جمعه یک پایگاه مردمی و ایمانی برای مسلمانان است.

وی افزود: برگزاری با شکوه نماز جمعه موجب تقویت ارزش های اسلامی در جامعه می شود که رشد و توسعه جامعه را در پی خواهد داشت.

به گفته وی نماز جمعه یک کارگاه آموزشی ، بصیرتی و پایگاه معنویت و مقاومت است و در خطبه های نماز جمعه ،آخرین رویدادها و مسایل روز جهان برای آگاهی مردم تشریح می شود که خود زمینه ساز افزایش بصیرت و بیداری مردم است .

امام جمعه پلدختر به تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیت اشاره کرد و اظهار داشت: این گروه انحرافی با تفکر و باورهای غلط به جنگ شیعه آمده اند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=16145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.