• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

حجت الاسلام موسوی:اتحاد مسلمان، سپر دفاعی در برابر دسیسه های دشمنان است

  • کد خبر : 2703
  • ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان، دامن زدن به اختلاف را دسیسه دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان خواند و گفت: اتحاد مسلمانان سپر دفاعی محکمی در برابر دسیسه های دشمنان ایجاد می کند. به گزارش “کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان،، اظهار کرد: هدف […]

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان، دامن زدن به اختلاف را دسیسه دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان خواند و گفت: اتحاد مسلمانان سپر دفاعی محکمی در برابر دسیسه های دشمنان ایجاد می کند.

به گزارش کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان،، اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری هفته وحدت این است که چهره واقعی اسلام به جهان معرفی شود.

وی، با اشاره به تاکید پیامبر اکرم(ص) بروحدت مسلمانان، افزود: رسول گرامی اسلام(ص) واقف بود که اگر در بین مسلمانان وحدت و انسجام اسلامی باشد آنها در عرصه های مختلف پیروز می شوند.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: دامن زدن به اختلاف ها و ایجاد تفرقه و چند دستگی منجر به شکست مسلمانان در برابر دشمنان خواهد شد.

وی، با بیان اینکه دشمنان در قالب دسیسه های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند، اظهار کرد: دشمنان با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند.

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: باید از فرصت هفته وحدت برای تقویت وحدت بین امت اسلام بهره گرفته شود.

این مقام مسئول، ادامه داد: باید از فرصت هفته وحدت با هوشیاری، عموم مسلمانان برای روشنگری و بصیرت بین مسلمانان بهره گرفته شود.

وی، با اشاره به نقش علما و روحانیون در معرفی اسلام ناب، خاطرنشان کرد: معرفی چهره اصلی اسلام ناب به جهان مورد تاکید امام خمینی (ره) و تاکید رهبر معظم انقلاب است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: تعصب های بی جا ی از موانع تحقق وحدت در بین مسلمانان است.

 

وی، ابراز کرد: توجه به اشتراکات مسلمانان حول محور قرآن و پیامبر اکرم (ص) محوروحدت جهان اسلام است.

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد:تحقق وحدت بین امت اسلام در واقع مانع اصلی ضربه زدن دشمنان به امت اسلامی و دست یابی آنها به اهداف استکباری می شود.

شبستان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.