• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام موسوی:دوره آموزشی طرح نویسی در کانون های مساجد لرستان برگزار می شود. /زمان دوره آموزشی کوهدشت چهارشنبه 8 بهمن 93

  • کد خبر : 2838
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری دوره آموزشی طرح نویسی و مقاله نویسی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.   به گزارش“کانون سبحان “؛حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، امروز(7بهمن) در گفت و گو با خبرنگار […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری دوره آموزشی طرح نویسی و مقاله نویسی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.

 

به گزارشکانون سبحان “؛حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، امروز(7بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: دوره های آموزشی طرح نویسی برای همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

 

وی، افزود: در این طرح کارگاه های آموزشی برای کانون های فرهنگی و هنری هر شهرستان با محوریت یک کانون فرهنگیو هنری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: سوق دادن کانون های فرهنگی و هنری به مباحث نوشتاری و قلم زدن از اهداف اصلی برگزاری این دوره آموزشی است.

 

وی، با بیان اینکه ارائه یک طرح خوب مستلزم آمورش است، ادامه داد: با ارائه آموزش به اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، می توان استعداد های آنان را در راستای خدمت به مردم جامعه و ایجاد تحول مثبت به کار گرفت.

 

حجت الاسلام موسوی، ابراز کرد: طرح های خوب با محوریت مسجد، می تواند آثار خوبی برای جامعه اسلامی داشته باشند.

 

این مقام مسئول، ابراز کرد: طرحی که توجیه اقتصادی و فرهنگی داشته باشد و دارای روش مناسب باشد، می تواند تاثیر خوبی در جامعه داشته باد.

 

وی، ابراز کرد: طرحی که در آن از همه ظرفیت های مسجد چون امام جماعت، هیئت امنا و دیگر ظرفیت های مسجد بهره گرفته شده باشد، مورد حمایت قرار می گیرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، با بیان اینکه این دوره آموزشی روز گذشته در شهرستان بروجرد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی طرح نویسی و مقاله نویسی فردا در شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.