• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حجت الاسلام میرعمادی :سخنان مقام معظم رهبری منشور همدلی و هم زبانی ملت و دولت در قضیه هسته ای است. /گروه های تکفیری برخواسته از رژیم آل سعود هستند.

  • کد خبر : 7475
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۰۷
حجت الاسلام  میرعمادی :سخنان مقام معظم رهبری منشور همدلی و هم زبانی ملت و دولت در قضیه هسته ای است. /گروه های تکفیری برخواسته از رژیم آل سعود هستند.

خرم آباد – نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به سخنان اخیر رهبری در رابطه با بیانیه هسته ای اشاره کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری منشور همدلی و هم زبانی ملت و دولت در قضیه هسته ای است.

2015-02-06_054850به گزارش “کانون سبحان”؛  آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد توبه را از نشانه های اهل تقوا خواند و اظهار داشت: توبه راه نجات و نگه دارنده انسان از هلاکت است.

وی با اشاره به اینکه دعا و نیایش از نشانه های اهل تقوا هستند بیان داشت: بزرگان دین ما را به خواندن دعای “فرج” و “یستشیر” سفارش می کنند که دعای یستشیر گنجی از گنجینه های عرش الهی بوده و پیامبر اکرم (ص) آن را به امام علی (ع) یاد داد.

نقش زنان در تحکیم خانواده بسیار کلیدی است

خطیب جمعه خرم آباد ضمن اشاره به میلاد صدیقه طاهره و امام راحل روز زن و مادر را تبریک گفت و افزود: زندگی خانوادگی، زندگی اجتماعی، زندگی سیاسی، زندگی اقتصادی و زندگی فرهنگی حضرت فاطمه (س) برای همه ما الگو است.

آیت الله میرعمادی بر انتخاب و پیروی از سبک زندگی فاطمی تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگویی جامع و کامل برای زنان در تمام ابعاد زندگی است لذا زنان ما بایستی از این شخصیت بزرگ الگو بگیرند.

وی نقش زنان در تحکیم خانواده را بسیار کلیدی دانست و عنوان کرد: جامعه سالم نیازمند داشتن خانواده های سالم است و خانواده سالم نیز نیازمند داشتن فرزندان صالح بوده که تربیت فرزندان صالح مسئولیت سنگینی بوده که به دوش زنان جامعه گذاشته شده است.

استکبار جهانی خانواده ها را مورد هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان این مطلب که انتقال عطوفت، مهربانی، انس و الفت بین اعضای خانواده کار بزرگی بوده که بر عهده مادران است افزود: امروز استکبار جهانی خانواده ها را مورد هدف قرار داده و پایه های خانواده را متزلزل کرده است.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: زنان با حفظ حجاب، عفاف و متانت می توانند در پیشرفت و تعالی جامعه کمک کرده و در عرصه علم، اجتماع، سیاست و فرهنگ حاضر شوند همانطور که زنان صدر اسلام در زندگی اجتماعی حضور فعال داشتند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی بدنبال تحقیر کردن و اهانت به شخصیت زن است بیان داشت: استکبار جهانی در حال ترویج مدگرایی، تجمل گرایی، برهنگی و بدحجابی بوده و از بین بردن حرمت بین زن و مرد را تبلیغ می کند به طوریکه در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی تمام فعالیت استکبار در جهت بازداشتن زنان از نقش اصلی آنها است.

زنان جامعه زینب وار در جبهه فرهنگی حاضر شوند

خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای در خیابان خودنمایی می کنند گویا اینها ماموریت دارند در یک ساعت معین و در یک خیابان معین با یک وضعیت بسیار زننده خودنمایی کنند به طوریکه انسان از دیدن این افراد خجالت می کشد.

آیت الله میرعمادی نسبت به وجود دست هایی پنهان برای ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه هشدار داد و تصریح کرد: وجود چهره های عجیب و غریبی که در ساعت های مشخص در خیابان ها جلوه گری می کنند اقداماتی حساب شده و برنامه ریزی شده هستند لذا باید زنان جامعه هوشیار و بیدار بوده و امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی با اشاره به اینکه حجاب حافظ کرامت زن و عامل مصونیت اجتماعی و پیشگیری از تخریب شخصیت زن است اظهار داشت: بر زنان جامعه واجب است امروز زینب وار در جبهه فرهنگی حاضر شده و جهاد فرهنگی کنند و در برابر توطئه استکبار جهانی مقاومت کرده و نگذارند عفت و پاکدامنی از جامعه از بین برود.

بنیاد مسکن منشاء برکات فراوان بوده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن منشاء برکات فراوان برای نیازمندان جامعه بوده و تا کنون از طریق این حساب نیازمندان زیادی صاحب مسکن شده اند.

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: در استان لرستان ۷۹۵ واحد مسکونی از طریق حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن که توسط خیرین اداره می شود برای محرومان ساخته شده است و همچنین ۹۴ هزار و ۸۱۱ واحد مسکن روستایی از این طریق بازسازی و مقاوم سازی شده است.

وی افزود: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان لرستان تعداد سه هزار و ۷۰۰ نفر از طریق حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن تسهیلات مسکن دریافت کرده اند.

سخنان رهبری منشور همدلی و همزبانی در موضوع هسته ای

خطیب جمعه خرم آباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به بیانیه مطبوعاتی توافق هسته ای و سخنان رهبری در این رابطه اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من سخنان مقام معظم رهبری منشور همدلی و هم زبانی ملت و دولت در قضیه هسته ای است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه سخن ملت و دولت در ارتباط با موضوع هسته ای بایستی سخن رهبر معظم انقلاب باشد افزود: مقام معظم رهبری در رابطه ما موضوع هسته ای حجت را تمام کرده و خدا را بخاطر داشتن رهبری بصیر، آگاه، زمان شناس و شجاع که همه مصالح و منافع مردم را در نظر می گیرد شاکر هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدایت و رهبری موضوع هسته ای بسیار اساسی و حیاتی است ادامه داد: امروز بر همه مردم، مسئولان، دولت و مذاکره کنندگان هسته ای واجب شرعی است که سخنان مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: امروز با توجه به اعتماد و حمایتی که رهبری و مردم از مذاکره کنندگان دارند از آن ها انتظار می رود دغدغه های رهبر انقلاب را در مسئله فناوری های هسته ای تامین و برطرف کنند.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: مطالبه مردم و رهبر انقلاب در قضیه هسته ای این است که حق غنی سازی هسته ای به رسمیت شناخته شده و تمام تحریم ها یک جا و به صورت کلی لغو شود.

آمریکا همیشه ماهیت مکارانه و فرصت طلبانه داشته است

وی بیان داشت: با تلاش مذاکره کنندگان هسته ای کشور امروز دنیا حق غنی سازی هسته ای ایران را به رسمیت شناخته و قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا نشان داده شده است اما در بخش هایی دغدغه ها و نگرانی هایی وجود دارد که علت به طرف مقابل بر می گردد.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه به تعبیر رهبری آمریکا همیشه ماهیت مکارانه و فرصت طلبانه داشته و همیشه عهد شکن و ظالم بوده است اضافه کرد: آمریکا همیشه به دنبال منافع خود بوده و ملت ها را استثمار کرده است لذا ما در برابر چنین اعجوبه مکاره فرصت طلب قرار داریم.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: ما باید هوشیاری خود را حفظ و همدلی و هم زبانی خود را بیشتر کرده و بدانیم که راه پیروزی ما همدلی و هم زبانی میان ملت و دولت است به طوریکه جلوه ای از همدلی و هم زبانی ملت و دولت در فناوری هسته ای خود را نشان می دهد.

وی اطلاع رسانی لازم در زمینه مسائل هسته ای و شفاف سازی برای مردم و کسانیکه اهل نظر هستند را باعث تقویت روحیه همدلی دانست و عنوان کرد: همدلی بایستی از طریق اعتماد به یکدیگر به دست آید که امیدواریم این رهنمود رهبری با تلاش دولت و مذاکره کنندگان هسته ای به ثمر برسد و منافع ملی و عزت ملی ما در قضیه هسته ای حفظ شود.

گروه های تکفیری برخواسته از رژیم آل سعود هستند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تجاوز هوایی عربستان سعودی به یمن را یک جنایت بزرگ دانست و گفت: این تجاوز تا کنون صدها کشته و مجروح به جای گذاشته و خانه های مردم ویران شده و زیرساخت ها در یمن از بین رفته است.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: مقاومت جانانه مردم یمن در برابر تجاوز ارتش سعودی قابل تحسین بوده و از اکنون شکست ارتش آل سعود نمایان شده است که به طور قطع عربستان در یمن شکست خواهد خورد.

وی خطاب به جنایتکاران آل سعود که در حرم امن الهی هر جنایتی مرتکب می شوند گفت: شرمتان باد چگونه خود را خادمین حرمین شریفین می نامید در حالیکه دست تجاوز در حرم امن الهی و کشور یمن دارید بدانید که نیت پلید شما برای همه مردم روشن است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه هدف اصلی عربستان در این حمله نظامی چیزی جز جبران شکست های پی در پی در منطقه، سرکوب انقلاب مردمی یمن و تقویت گروه های تکفیری چون القاعده، داعش و النصره نیست افزود: همه گروه های تکفیری برخواسته از رژیم آل سعود بوده که از حمایت مالی و تجهیزات آل سعود برخوردارند.

سکوت سازمان های جهانی در برابر جنایت عربستان در یمن تاسف بار است

آیت الله میرعمادی یادآور شد: عربستان با تجاوز به یمن اشتباه فاحشی را مرتکب شده است چرا که تاریخ نشان داده است مردم یمن مقاومت و ایستادگی می کنند بطوریکه طی تجاوزهای قبلی عربستان به یمن شاهد مقاومت مردم یمن بوده ایم.

وی گفت: تا کنون عربستان شش بار به یمن تجاوز کرده است و اینبار نیز گور عربستان کنده می شود و به تعبیر مقام معظم رهبری بینی آن ها به خاک مالیده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد سکوت سازمان های جهانی در برابر جنایت و نسل کشی عربستان در یمن را تاسف بار خواند و اظهار داشت: سازمان حقوق بشر کجاست، سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل کجاست، آیا نمی بینند عربستان این همه جنایت انجام می دهد.

آیت الله میرعمادی با بیان این مطلب که معلوم است همه این سازمان ها در جهت منافع استکبار جهانی قدم بر می دارند اضافه کرد: ما از این سازمان ها انتظاری نداریم ولی از کشورهای مستقل دنیا انتظار داریم همانند ایران تلاش کرده و این جنایت عربستان را محکوم کنند تا دست کم آتش بس اعلام شود و کمک های غذایی و دارویی به مردم یمن برسد.

وی بیان داشت: به طور قطع نصرت الهی شامل حال مردم یمن خواهد شد و دعای مردم ایران و حمایت ملت ها از انقلاب مردمی یمن نتیجه خواهد داد.

گرامی داشت یاد شهدای هسته ای کشور، شهید مرتضی آوینی و شهید صیاد شیرازی از دیگر بخشهای سخنان نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.