• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

حجت الاسلام گراوند:«آمریکایی ها با سیاستشان در حال سوزاندن منطقه می باشند.»/«دهه ولایت بزرگترین مناسبت مسلمانان است.»

  • کد خبر : 17576
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
حجت الاسلام گراوند:«آمریکایی ها با سیاستشان در حال سوزاندن منطقه می باشند.»/«دهه ولایت بزرگترین مناسبت مسلمانان است.»

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام و المسلمین گراوند خطیب موقت کوهدشت در آغاز خطبه دوم نماز عید سعید قربان در مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اقامه شد ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت ، اظهار داشت: یک از بزرگترین مناسبت ها مسلمانان ، در همین دهه ولایت رغم خورده […]

2015-09-24_025838به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام و المسلمین گراوند خطیب موقت کوهدشت در آغاز خطبه دوم نماز عید سعید قربان در مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اقامه شد ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت ، اظهار داشت: یک از بزرگترین مناسبت ها مسلمانان ، در همین دهه ولایت رغم خورده است،در این دهه بایستی جامعه اسلامی ما بیش از پیش با نور معرفت اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) آشنا شوند و مدام ،درِ منزل اهل بیت(علیهم السلام) را بزنند.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به این که ولایت فقیه استمرار ولایت اهل بیت (علیهم السلام) است ،ادامه داد: ولایت فقیه فراتر از همه جناح هاست،بعضی در صدد این هستند که آن را جناحی جلوه دهد،حضرت آقا فرمودند: اصلاً جناح یعنی چه؟ ما بایستی یک امت واحد را تشکیل دهیم.

امام جمعه موقت کوهدشت به ذکر برخی مسائل مربوط به منطقه و جهان پرداخت و افزود:مسئله اول جهان سیاست های شرارت آمیز آمریکا در منطقه است،آمریکا با این سیاست ها در حال سوزاندن منطقه می باشند،رژیم آل سعود همچون اسرائیل ، نیز به میمنت تکفیری ها ،و برخی اعراب به جان مسلمانان یمن ،بحرین،عراق،و…  افتاده اند.

وی ادامه داد: کسانی که مدیریت حرمین شریفین را در اختیار دارند،خودشان آتش بیار معرکه اند و با صهیونیست ها همکاری می کنند.

حجت الاسلام گراوند اشاره ای در پایان به مسائل شهرستان داشت و افزود: برخی تماس گرفتند و در باب مسئله ای در شهرستان و گفتند چرا سکوت می کنید، من گفتم: خیر ما در مورد هیچ مسئله ای سکوت نخواهیم کرد،اگر استباهی هم رخ داده به عمد نبوده،این اشتباهات را نباید در جامعه بزرگنمایی کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.