• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خَیِر کوهدشتی در ایلام مدرسه می سازد.

  • کد خبر : 14544
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
خَیِر کوهدشتی در ایلام مدرسه می سازد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: یک فرد ایرانی مقیم دبی مشارکت در ساخت یک فضای آموزشی در این استان را تقبل کرده است.

2015-06-23_035211به گزارش“کانون سبحان” به نقل از  ایرنا، سعید هژبری افزود: حاج لطیف ناصری از ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده که قرار است در تخریب و نوسازی دبیرستان پروین اعتصامی شهر ایلام مشارکت کند.

وی ادامه داد: این دبیرستان دخترانه در ساخت جدید با معماری ایرانی، اسلامی در سه طبقه در قالب 12کلاس درس بصورت هوشمندسازی شده احداث خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مدرسه را 15میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 50 درصد این مبلغ از سوی این فرد خیر و مابقی از محل اعتبارهای این اداره کل تامین خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد: مجوز تخریب این مدرسه صادر و کار طراحی این مدرسه توسط این اداره کل در دست اقدام است.

از هفته گذشته تاکنون تعهد ساخت سه فضای آموزشی توسط خیر اهل استان ایلام مقیم شهرستان کرج، استاد عزت الله انتظامی (آقای بازیگر) و یک خیر دهلرانی در استان ایلام تعهد شده است.

امسال افراد خیر و نیکوکار 155 میلیارد ریال در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برای این امر کمک کرده که با این میزان کمک عملیات ساخت 30 فضای آموزشی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تعهد شده است.

از مجموع یک هزار و 341 فضای آموزشی استان، 251 کلاس درس فرسوده است که عمده آنها در مرکز استان قرار دارد و بازسازی و نوسازی آنها در سال جاری در دستور کار نوسازی مدارس استان قرار گرفته است.

در سال تحصیلی جاری 95 هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف به تحصیل اشتغال داشتند.

لطیف ناصری مدیر رستوران های زنجیره ای صدف دبی از اهالی کوهدشت پیشتر نیز در اجرای طرح های خیریه درلرستان مشارکت کرده است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.