• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

داعش فرزند وحشی غرب

  • کد خبر : 2922
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۰

امریکا و انگلیس و دیگر اذنابش برای رسیدن به هدف های زیر داعش را به وجود آوردند: “کانون سبحان“/ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی:   به نام خداوند جان و خرد امام خمینی(ره) فرمودند:   «دنیا بداند “که هر گرفتاری‌ که ملت ایران و ملل مسلمین دارند،از اجانب و آمریکاست، ملل اسلام از اجانب […]

امریکا و انگلیس و دیگر اذنابش برای رسیدن به هدف های زیر داعش را به وجود آوردند:

کانون سبحان“/ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی:

 

به نام خداوند جان و خرد

امام خمینی(ره) فرمودند:

 

«دنیا بداند “که هر گرفتاری‌ که ملت ایران و ملل مسلمین دارند،از اجانب و آمریکاست، ملل اسلام از اجانب عموماً و از آمریکا خصوصاً متنفر است.»

 

امریکا و انگلیس و دیگر اذنابش برای رسیدن به هدف های زیر داعش را به وجود آوردند:

 

1-برای این که جبهه ی مقاومت را تضعیف کنند ورژیم نامشروع صهیونیستی را در حاشیه امنیت قرار دهند

 

2- از ره فروش تسلیحات به سودهای کلانی برسند .

 

3- پروژه ی اسلام هراسی را راه اندازی کنند .

 

4- جنگ مذهبی و فرقه ای ایجاد کنند .

 

در این مورد اسناد فراوانی وجود دارد که در ذیل به مواردی اشاره خواهد شد:

 

خانم کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا،در کتاب خاطراتش اذعان دارد که «ما داعش را برای تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم.

گزارش‌های منتشرشده در گاردین، اشپیگل و مقامات آگاه حکومت‌های اردن، ترکیه و مصر، حاکی از آنست که نیروهای داعش در دوره‌­های مختلف تحت آموزش متخصصین آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی در اردن، ترکیه و اسراییل بوده‌­اند. این گزارش‌ها نمایانگر اینست که ‌آمریکایی‌­ها از چند ما قبل از تحرکات داعش در عراق کاملا خبر داشته و همه چیز برای برنامه‌ریزی آماده بوده است.

بر اساس اطلاعات پایگاه خبری “دی انتر سیبت” “ابوبکر بغدادی” دوره ای کامل به مدت یک سال را تحت آموزش نظامی عناصر وابسته به موساد جهت فراگرفتن فن خطابه و سخنرانی و…گذرانده است. انتشار عکسی از سناتور جان مک کین از جمهوریخواهان تندروی کنگره آمریکا و حامیان حمله نظامی به سوریه با ابوبکر البغدادی دست داشتن آمریکا را در تشکیل گروه تروریستی داعش بیشتر کرد.

در افشاگری های «ادوارد اسنودن» پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا علیه دستگاه های اطلاعاتی این کشور، در این باره می گوید: «سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در شکل‌ گیری گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام -داعش- نقش داشتند و در عملیاتی با نام «لانه زنبور» گروه داعش را تشکیل دادند.» وی طبق اسناد فاش شده معتقد است گروه داعش برای حمایت از اسرائیل تشکیل شده است و هدف عملیات «لانه زنبور» تشکیل گروهی با شعارهای اسلامی است که تندروها را از سراسر جهان جذب کند و بر اساس اندیشه ‌های تکفیری، سلاح خود را به‌ سوی کشورهای مخالفِ موجودیتِ اسرائیل نشانه بگیرد.

رادیو روسیه : “ابوبکر البغدادی” سرکرده دولت اسلامی در عراق و شام ملقب به” داعش” توسط نیروهای آمریکایی در سال 2004 دستگیر شد و در زندان ارودگاه :بوکا” تحت بازداشت قرار گرفت، اما در سال 2009 در دولت “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا آزاد شد.

وقتی تکفیری ها قلب یک سرباز سوریه ای را به دندان گرفتند، نخست وزیر انگلیس،با لبخند گفت: حتما او عصبانی بوده وگرنه به ندرت چنین رفتارهایی در جبهه مبارزان با دیکتاتوری دیده می شود!

تصویری که روند سوزاندن معاذ الکساسبه را نشان می دهد و داعش با استفاده از خدمات ویژه تویتر و سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر کرده، با استفاده از فن آوریهای پیشرفته ای تهیه شده که بار دیگر نشان می دهد پشتیبانی حامیان غربی تکفیری ها از آنها ادامه دارد.این فیلم پیامی روشن به تمام جهان است که بر اساس راهبرد ایجاد رعب و وحشتی که داعش در پیش گرفته ، تهیه شده و به شدیدترین شکل، با همکاری رسانه های غربی،چهره اسلام و مسلمانانی که بیش از همه از داعش منزجرند را مشوه می کند.

سال قبل، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس که تلاش می کرد راه ارسال سلاح و مهمات بیشتر برای تکفیری ها را قانونی کند، در نشست خبری به ولادیمیر پوتین اعتراض کرد که چرا در مقابل جبهه ما ایستاده اید و مانع از تغییر قانون ارسال سلاح های سنگین برای تکفیری ها می شوید؟

 

ولادیمیر پوتین گفت: روسیه بر اساس مقررات و قرارداها، بدون آنکه هیچ قانون بین المللی را نقض کند به دولت قانونی سوریه سلاح می دهد این درحالی است که غرب به کسانی که اعضای بشر را می خورند، سلاح می دهد.

او گفت آیا شما منکر این هستید که آدم نمی تواند از کسانی حمایت کند که نه تنها دشمنانشان را می کشند بلکه بدن های آنها را می شکافند و تکه های بدن آنها را در برابر دوربین و در ملاء عام می خورند. آیا این ها کسانی هستند که شما از آنها حمایت می کنید؟

 

اما مقابله آمریکا و… با داعش در عراق ، در این مورد دو فرضیه مطرح است:

 

1- آمریکا پس از ایجاد و تجهیز داعش، حال این گروهک را بر ضد منافع خود دیده و در صدد مقابله با آن برآمده است.

 

2- مقابله‌ای در اصل وجود ندارد و به قولی رویارویی آمریکا با داعش، جنگ زرگری است و اهداف خاصی را دنبال می‌کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.