• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دکتر صالحی:«آمانو بارضایت کامل رفت.»/«شهادت می دهم کمیسیون برجام رویکرد جناحی ندارد.»

  • کد خبر : 17453
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
دکتر صالحی:«آمانو بارضایت کامل رفت.»/«شهادت می دهم کمیسیون برجام رویکرد جناحی ندارد.»

به گزارش “کانون سبحان”علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم برادر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اظهارات سخنگوی سازمان انرژی درباره نمونه برداری از سایت پارچین توسط متخصصان ایرانی و اظهارات آمانو درباره نظارت آژانس بر نمونه گیری عنوان کرد: ما و آژانس […]

13940625000752_PhotoAبه گزارش “کانون سبحان”علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم برادر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اظهارات سخنگوی سازمان انرژی درباره نمونه برداری از سایت پارچین توسط متخصصان ایرانی و اظهارات آمانو درباره نظارت آژانس بر نمونه گیری عنوان کرد: ما و آژانس نقشه راهی تفاهم کرده‌ و طبق آن عمل کرده‌ایم. به جزییات که وارد شویم در فرصت مناسب جزییات آن را ارائه خواهیم داد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس درباره سفر  مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران با بیان اینکه دیدار و ملاقات بسیار خوبی با آمانو داشتیم، اظهار داشت: آقای آمانو با اعضای کمیسیون برجام ملاقات خوبی داشت و طرفین از این دیدار اظهار رضایت کردند که نتیجه آن نیز اعلام شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: آقای آمانو با رضایت کامل تهران را ترک کرد و امیدواریم بحث فعالیت‌های گذشته و حال ایران تا 15 دسامبر بسته شود.

صالحی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیسیون برجام دارای رویکرد جناحی بوده؟ عنوان کرد: شهادت می‌دهم که این کمیسیون بدون سمت‌گیری کار را به جلو برده و حرفه‌ای عمل کرده است.

معاون رئیس جمهور درباره اینکه آیا به نیویورک سفر خواهید کرد؟ با بیان اینکه دوستان هستند، گفت: به اندازه کافی در اینجا کار دارم و به نیویورک نمی‌روم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.