• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

رئیس جمهور باید در خط خداوند حرکت کند نه کدخدا/ حجت‎الاسلام رئیسی برای از بین بردن افراط و تفریط آمده است/ کاش برخی اعتدال واقعی را به نمایش می‎گذاشتند.

  • کد خبر : 43864
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
رئیس جمهور باید در خط خداوند حرکت کند نه کدخدا/ حجت‎الاسلام رئیسی برای از بین بردن افراط و تفریط آمده است/ کاش برخی اعتدال واقعی را به نمایش می‎گذاشتند.

به گزارش«کانون سبحان»؛  خبرگزاری فارس از کردکوی، کرم‎رضا پیریایی امشب در جمع مردم کردکوی، با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ وَما لَهُم مِن دونِهِ مِن والٍ»، اظهار کرد: براساس این آیه سرنوشت مردم در دستان مردم قرار دارد و […]

به گزارش«کانون سبحان»؛  خبرگزاری فارس از کردکوی، کرم‎رضا پیریایی امشب در جمع مردم کردکوی، با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ وَما لَهُم مِن دونِهِ مِن والٍ»، اظهار کرد: براساس این آیه سرنوشت مردم در دستان مردم قرار دارد و مردم می‎توانند خود سرنوشت خود را تغییر بدهند که به امید خداوند نخستین و مهم‎ترین تغییر در 29 اردیبهشت‎ماه رخ می‎دهد تا در ادامه آن تغییر بزرگ، شاکله و وضعیت مطلوب به احیای شعارهای انقلاب اسلامی و عمل به آرمان‎ها و اهداف انقلاب اسلامی بازگردد.

* نیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بازگشت به کارآمدی است

وی با بیان اینکه نیت جبهه مردم نیروهای انقلاب اسلامی بازگشت به کارآمدی است، گفت: اینکه دولت حجت‎الاسلام رئیسی دولت «کار و کرامت» نام گرفت این یک نوع بینش کلان و اعتقادی برگرفته از اهداف دینی است.

مسؤول کمیته اقوام جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه ما امروز به کارآمدی و کرامت در مسؤولان نیاز داریم، افزود: اساس انگیزش و برانگیختگی کرامت است همانطور که پیامبر (ص) به‎عنوان مبنای بعثت فرمودند انقلاب ما برای مکارم اخلاق و بزرگواری روح است، از این رو کارآمدی مسؤولان باید در این راستا باشد در واقع اگر قرار است کاری باشد باید با کرامت باشد.

استاندار اسبق استان‎های قم و همدان با بیان اینکه از میان چیزهایی که تاکنون در مجموعه انقلاب اسلامی شکل گرفته هر جایی که به مقام معظم رهبری مرتبط است همه آنها جزو نعمات بزرگ و ارزشمند محسوب می‎شوند که با شاکله انقلاب شکل گرفته‎اند، مطرح کرد: نعمت امنیت و مباحث ولایی از جمله این نعمات ارزشمند است.

پیریایی با بیان اینکه وجود این نعمات است که انقلاب اسلامی را برای کشورمان به‎عنوان یک مولفه بزرگ نشان می‎دهد، بیان کرد: تبدیل جمهوری اسلامی ایران به اردوگاه دفاع از عدالت، ارزش‎ها و انسانیت مرهون زحمات و تلاش نیروهای ولایی و جبهه مردمی نیروی انقلاب است.

وی هدف از شکل‎گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی دانست و گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی می‎خواهد کرامت را به‎عنوان نه تنها شعار بلکه در منصه‎های مختلف عمل پیگیری و تحقق ببخشد.

مسؤول کمیته اقوام جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از بهترین اقداماتی است که در مجموعه انقلاب اسلامی شکل گرفته است، اذعان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صرفاً برای انتخابات شکل نگرفته است بلکه هدف این جبهه دفاع از انقلاب اسلامی در حین و بعد از انتخابات پیش‎رو، سایر انتخابات و تحقق ارزش‎ها در صحنه‎های مختلف به‎ویژه در کارآمدی است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‎خواهد تغییر توسط مردم رقم بخورد، تصریح کرد: عمیق بخشیدن به مفهوم مردم‎سالاری دینی از اهداف جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای اطلاع‎رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور با تعادل پیش می‎رود نه عدم تعادل، گفت: مهم‎ترین معیار تعادل آن است که رئیس جمهور در خطی باشد که مردم ولایتمدار، روحانیون، خبرگان، نخبگان و بزرگان هستند در واقع رئیس جمهور باید در خطی حرکت کند که خط آحاد مردم است؛ همان خطی که قریب به 40 سال هم انقلاب کرده و هم با جان و دل از آن دفاع کرده است.

پیرایی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در خط خداوند و انقلاب حرکت کند نه خط کد خدا، یادآور شد: ای کاش آقای روحانی از چنین واژه‎هایی استفاده نمی‎کردند و از تعبیر خاصی برای کدخدای دنیا استفاده نمی‎کردند.

*حجت‎الاسلام رئیسی  بازگشت و  بسامد بیان شهید رجایی است

مسؤول کمیته اقوام جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: وقتی که امام راحل و مقام معظم برای آماده کردن شرایط و نبرد بین حق و باطل اردوگاه ایجاد کردند ای کاش رئیس جمهور کشورمان از رئیس جمهور آمریکا تعریف نمی‎کردند.

وی با بیان اینکه افرادی که از مجاهدت دور می‎شوند از ذات تلاش دور می‎شوند، یادآور شد: ذات تلاش مجاهدت است و معنای «کار و کرامت» مجاهدت و کار بدون منت است همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری خود را خدمتگزار مردم نامیدند.

استاندار اسبق استان‎های قم و همدان با بیان اینکه حجت‎الاسلام رئیسی با هدف از بین بردن افراط و تفریط و برقراری تعادل به میدان آمده است، افزود: ای کاش آقایانی که از اعتدال سخن می‎گفتند آنقدر در تندی و مسائل دیگر افراط نمی‎کردند و می‎توانستند اعتدال واقعی را به نمایش بگذارند.

پیریایی تاکید کرد: اعتدال واقعی، عدالت، وحدت سفارشی نیست و براساس قرآن کریم هر کسی که شاکله آن جهادی، انقلابی و مردمی باشد قادر خواهد بود جهادی، انقلابی و مردمی عمل کند.

مسؤول کمیته اقوام جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به بیانات حجت‎الاسلام رئیسی مبنی بر اینکه بنده طعم فقر را چشیده‎ام، اظهار داشت: این اظهارات بازگشت و  بسامد بیان شهید رجایی است.

وی با بیان اینکه عده‎ای می‎خواهند انقلاب را به شرق و غرب گره بزنند، بیان کرد: بیان ما بیان قرآنی و « نه شرقی و نه غربی» است.

انتهای پیام/40/83018/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.