• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رهبرمعظم انقلاب: از دست‌اندرکاران مذاکرات تشکر می‌کنم/چه این متن تصویب بشود، چه نشود، اجازه‌ی هیچ سوءاستفاده‌ای داده نخواهدشد./مشکلات داخلی آمریکا، آنها را ناچار می‌کند که رجزخوانی کنند.

  • کد خبر : 15939
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
رهبرمعظم انقلاب: از دست‌اندرکاران مذاکرات تشکر می‌کنم/چه این متن تصویب بشود، چه نشود، اجازه‌ی هیچ سوءاستفاده‌ای داده نخواهدشد./مشکلات داخلی آمریکا، آنها را ناچار می‌کند که رجزخوانی کنند.

به گزارش “کانون سبحان”، نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد. برپایه این گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که با حضور صدهاهزار نفری مردم تهران […]

2015-07-17_224113به گزارش “کانون سبحان”، نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.

برپایه این گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که با حضور صدهاهزار نفری مردم تهران در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، تصریح کردند:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌
السّلام عليكم و رحمةاللَّه. الحمدللَّه ربّ‌العالمين، الحمدللَّه الّذى خلق السّماوات و الارض و جعل الظّلمات و النّور ثمّ الّذين كفروا و ربّهم يعدلون. نحمده و نسبّحه و نتوب اليه و نصلّى و نسلّم على حبيبه و نجيبه و خيرته فى خلقه سيّدنا و نبيّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله الاطيبين الاطهرين المنتجبين الهداة المهديّين المعصومين سيّما بقيّةاللَّه فى الارضين.
تبريك عرض ميكنم [اين‌] عيد سعيد را به همه‌ى شما برادران و خواهران و به ملّت عزيز ايران و به مسلمانان سراسر جهان. و شما نمازگزاران و خودم را توصيه ميكنم به رعايت تقواى الهى، پرهيزكارى، مراقبت از نفس و دورى از گناه.
ماه رمضان امسال به معناى واقعى كلمه، يك ماه مبارك بود؛ بركات الهى بر اين ملّت فروباريد و نشانه‌هاى آن در روزه‌دارىِ روزهاى بلند و گرم، در محافل قرآنىِ گسترده‌ى در همه جاى كشور، در مجالس عظيم دعا و توسّل – كه هزاران جوان و پير و مرد و زن، دست تضرّع و دعا بلند ميكردند، با خداى خود مخلصانه و خاشعانه سخن ميگفتند – در انفاقها، در افطارى‌هاى گسترده‌اى كه خوشبختانه چند سالى است رواج پيدا كرده است در مساجد، در معابر، در خيابانها، و بالاخره در راه‌پيمايى عظيم روز قدس [ديده شد]؛ اينها نشانه‌هاى رحمت الهى است؛ مردم روزهدارى كه شب قبل را به‌مناسبت احياء بيست‌وسوّم ماه مبارك رمضان و شب قدر تا صبح بيدارى كشيده بودند، در روز گرم تابستان، با زبان روزه در اين راه‌پيمايى عظيم شركت كردند. اينها است راه درست شناخت ملّت ايرن؛ اين ملّت ايران است. اين ملّت ايران است كه ماه رمضان در محراب عبادتْ آن‌جور، و در صحنه‌ى مقابله و مبارزه‌ى با استكبارْ اين‌جور، خود را عرضه ميكند و نشان ميدهد. ملّت ما را از زبان مغرضِ ديگران نبايد شناخت؛ ملّت ما را از خودش، از شعارش، از حركتش، از اين جلوه‌هاى عظيم بايد شناخت؛ اين است ملّت ايران. آنچه دشمن با فضاسازى سعى ميكند از ملّت ايران نشان بدهد و بعضى كج‌فهم‌ها هم متأسّفانه همان را تكرار ميكنند، انحراف و غلط است. ملّت ايران همان ملّتى است كه ابعاد و اجزاء گوناگون خود را در اين ماه رمضان نشان داد. ان‌شاءاللَّه امروز، همه‌تان كارنامه‌ى قبولى ميگيريد؛ امروز ان‌شاءاللَّه به‌مناسبت عيد، ملّت ايران كارنامه‌ى قبولى اين عبادات را از منبع لطف و رحمتِ پروردگار خواهد گرفت؛ ان‌شاءاللَّه بعضى از شما علاوه‌ى بر كارنامه‌ى قبولى، جايزه هم ميگيريد، درجه هم ميگيريد، اعتلاى معنوى و روحى هم پيدا ميكنيد. شعارهاى ملّت ايران، نشان داد كه جهت‌گيرى‌ها چيست؛ در روز قدس، شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا، فضاى كشور را تكان داد؛ مخصوص تهران و شهرهاى بزرگ هم نبود؛ همه‌ى كشور در زير چتر اين حركت عظيم قرار گرفت.
پروردگارا ! از ملّت ايران، به رحمت و لطف خود قبول بفرما؛ پروردگارا ! توفيقات خود، رحمت خود و الطاف بى‌پايان خود را بر اين ملّت فرو ببار؛ پروردگارا ! شهداى عزيز ما را، امام بزرگوار را، همه‌ى كسانى كه ملّت را در اين راه كمك كردند و يارى كردند را ، مشمول رحمت و مغفرت خود قرار بده.
بِسمِ‌اللَّهِ‌الرَّحمنِ‌الرَّحيمِ * وَالعَصرِ *…

ادامه در منبع

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.