• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سردار آسودی : خبر حضورم در همایش اصولگرایان کوهدشت را تکذیب می‌کنم/حق نداریم سخنران جریان خاصی باشیم/به دلیل نامساعد بودن هوا در خرم‌آباد،باز به تهران برگشتیم.

  • کد خبر : 2725
  • ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خبر حضورم در همایش اصولگرایان را تکذیب می‌کنم. به گزارش “کانون سبحان“؛ سردار محمدعلی آسودی ضمن تکذیب دعوت وی برای شرکت در همایش اصولگرایان کوهدشتی، اظهار کرد: سه‌شنبه هفته جاری از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با من تماس گرفته شد و برای حضور در […]

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خبر حضورم در همایش اصولگرایان را تکذیب می‌کنم.

به گزارش کانون سبحان“؛ سردار محمدعلی آسودی ضمن تکذیب دعوت وی برای شرکت در همایش اصولگرایان کوهدشتی، اظهار کرد: سه‌شنبه هفته جاری از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با من تماس گرفته شد و برای حضور در مراسم جشن میلاد پیامبر و امام جعفر صادق(ع) دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد: من از طریق شورای هماهنگی تبلیغات لرستان این موضوع را بررسی و با امام جمعه کوهدشت برای سخنرانی در این مراسم مشورت کردم، اما متأسفانه برخی از رسانه‌ها شیطنت کرده و این موضوع را برعکس عنوان کرده‌اند که ما برای همایش وحدت اصولگرایان به این شهرستان دعوت شده‌ایم که به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بنا به توصیه مقام معظم رهبری ما باید در هفته وحدت تلاش کنیم که وحدت داخلی را حفظ و در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق شرکت کنیم، به همین دلیل صبح امروز با هواپیما به سمت مرکز لرستان پرواز کردیم که به دلیل نامساعد بودن هوا در فرودگاه خرم‌آباد، هواپیمای ماهان نتوانست به زمین بنشیند و باز به تهران برگشت.

سردار آسودی بیان کرد: برای سپاه پاسداران و به ویژه سرداران دخالت در این دسته‌بندی‌ها ممنوع است و ما نمی‌توانیم در یک جریان خاصی حضور داشته باشیم، از این رو شرکت در وحدت اصولگرایان را تکذیب می‌کنم، چراکه ما حق نداریم سخنران یک جریان و تجمع خاصی باشیم.

وی در پایان توضیح داد: اگر از طرف من مطلبی بیان شده که اینجانب برای مراسم تجمع وحدت اصولگرایان دعوت شده‌ام آن را تکذیب می‌کنم و از دوستان انتظار داریم که اصول حرفه خبری را رعایت کنند.

 

 

منبع:فاس

 

 

درج:حمید آدمی/ مدیر سایت

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.