• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سردار احمد گراوند:مرزبانان ایرانی اجازه تعرض و گستاخی به اشرار را نمی‌دهند./جزایر کشورمان در زمره نقاط استراتژیک دنیا محسوب می‌شود.

  • کد خبر : 7727
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
سردار احمد گراوند:مرزبانان ایرانی اجازه تعرض و گستاخی به اشرار را نمی‌دهند./جزایر کشورمان در زمره نقاط استراتژیک دنیا محسوب می‌شود.

سردار احمد گراوند در مراسم بزرگداشت شهدای مرزبانی ناجا در مجتمع آیه‌ها با تاکید بر اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در مرزها انجام شده،

به گزارش “کانون سبحان”، سردار احمد گراوند در مراسم بزرگداشت شهدای مرزبانی ناجا در مجتمع آیه‌ها با تاکید بر اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در مرزها انجام شده، اظهار کرد: اینکه همواره شاهد توطئه‌چینی‌های دشمنان علیه مرزهای کشورمان بوده‌ایم سبب شده تا آمادگی هر چه بیشتر در برقراری امنیت مرزها داشته باشیم.

وی افزود: توطئه‌های دشمنان مستکبر همواره وجود داشته اما آنچه مسلم بوده این است که ایستادگی و مقاومت مرزبانان ما در مقابل اشرار نشان داد که مرزبانان ایرانی اجازه تعرض و گستاخی به اشرار را نمی‌دهند.

جانشین مرزبانی ناجا با بیان اینکه جزایر کشورمان در زمره نقاط استراتژیک دنیا محسوب می‌شود، گفت: جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جزایر استراتژیک ما در سطح جهانی و جزو 10 نقطه استراتژیک دنیا است.

گراوند با تاکید بر اینکه پاکستان باید در مقابل شهادت مرزبانان ایرانی پاسخگو باشد، گفت: جمهوری اسلامی ایران طمع به خاک کشورهای دیگر ندارد و فقط از مرزها و خاک خود دفاع می‌کند، در موضوع شهادت مرزبانان ما باید پاکستان پاسخگو باشد و بیش از این بر مرزهای خود نظارت کند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما با 15 کشور مرز مشترک به طول 8 هزار و 750 کیلومتر دارد و مرزبانان ایرانی جانانه از خاک کشور دفاع می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.