• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سردار جزایری:موشک‌های ایرانی به زودی به غرش درمی‌آید.

  • کد خبر : 18044
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
سردار جزایری:موشک‌های ایرانی به زودی به غرش درمی‌آید.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هرکجای “برجام” که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد غیر قابل اجرا خواهد بود؛ این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

2015-10-05_120908به گزارش“کانون سبحان”؛ معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات اخیر مقام‌های غربی درخصوص “برجام” و تأثیرات توافق هسته‌ای تصریح کرد: خواب پریشان دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد و خوشبختانه کمترین تردیدی در افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های نیروهای مسلح وجود ندارد.

سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» افزود: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه به دفعات و با صراحت توسط دولت شرور آمریکا و رژیم غیرقانونی و شیطانی صهیونیستی مورد تهدید نظامی قرار گرفته است؛ لذا در راستای تأمین امنیت ملی خود و دوستان‌مان باید بر قدرت نظامی خود بیافزاییم، و این امر مهم تحت تأثیر هیچ پدیده دیگری واقع نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تحت القائات بعضی گزارش‌های دنباله‌های جریان فتنه و تصاویر مانکن‌های کنار خیابانی، آرزوهای بر باد رفته خود را در تغییرات نسلی جستجو می‌کنند، و نمی‌دانند که با حقیقت جامعه بزرگ ایران اسلامی فرسنگ‌ها فاصله دارند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین بیان کرد: هرکجای «برجام» که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد غیر قابل اجرا خواهد بود؛ این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

سردار جزایری تأکید کرد: برای بعد از برجام برنامه‌های روشنی داریم.

وی در مورد رزمایش‌های نیروهای مسلح کشور نیز گفت: به زودی موشک‌های ما به غرش در خواهند آمد.

ابنا

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=18044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.