• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سردار قاآنی : هیمنه آمریکا باید شکسته شود/سیلی بعدی غلبه نرم افزاری بر استکبار است

  • کد خبر : 69820
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
سردار قاآنی : هیمنه آمریکا باید شکسته شود/سیلی بعدی غلبه نرم افزاری بر استکبار است

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه انتقام مقدماتی دارد و دو سیلی را دشمن خورده و سیلی بعدی را رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند که باید در ادامه بخورد، گفت: سیلی اول تشییع بزرگ سردار بود، سیلی دوم حمله‌ به پایگاه آمریکا بود و سیلی بعدی غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است که […]

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه انتقام مقدماتی دارد و دو سیلی را دشمن خورده و سیلی بعدی را رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند که باید در ادامه بخورد، گفت: سیلی اول تشییع بزرگ سردار بود، سیلی دوم حمله‌ به پایگاه آمریکا بود و سیلی بعدی غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است که مسأله مهمی است.

به گزارش کانون سبحان،سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه 17 دی) در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار داشت: ‌از ابتدای خلقت بشر تا امروز، نبرد انسان با خود و بیرون ادامه داشته و تا پایان هم ادامه خواهد داشت، اما این نبرد و مبارزه در دو بعد خود را نشان می‌دهد.

وی در توضیح بیشتر افزود: بخشی از این نبرد در وجود خود انسان است و هر کسی که می‌خواهد مرد میدان مقاومت باشد باید این نبرد را از درون خود شروع کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ شهید سلیمانی درباره واژه شهید فرموده‌اند که کسی شهید می‌شود که در ابتدا در درونش شهید شده باشد، لذا کسی می‌تواند مرد میدان مقاومت در بیرون باشد که در درونش و در نبرد درونی و نفسش مقاومت کرده و مرد میدان باشد.

سردار قاآنی اظهار داشت: شهید سلیمانی جزو الگوهای ترکیب این دو نبرد بوده و در ابتدا در نبرد درونی با نفسش قهرمان شد و سپس این قهرمان درونی در بیرون از مرزها و هر کجا که لازم می‌شد تجلی و بروز و ظهور پیدا می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه اسلام با مقاومت عجین شده است گفت: ما فرزندان نبی مکرم اسلام و سالار شهیدان هستیم و پیامبر اسلام وقتی آداب نماز را به ما آموختند راه مقاومت را هم پیش پای ما گذاشتند.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: دشمنان و پست فطرتانی که در برابر جبهه مقاومت اسلامی قصد عرض اندام دارند بدانند که یکی از بزرگترین نقایص آنها عدم فهمشان است.

سردار قاآنی با بیان اینکه جبهه مقاومت ریشه‌دار است و دشمن می‌خواهد با چه کسی مقابله کند، ادامه داد: فرزندان مقاومت در بهترین حالات روحی و وقت‌ها و در طول روز و در شفاف‌ترین حالات فکری رو به خدای تبارک و تعالی می‌کنند و حداقل در یک روز ۱۰ مرتبه از خداوند می‌خواهند که در طریق مقاومت باشند.

وی گفت: ‌امام امروز بزرگوار ما درباره شهید سلیمانی می‌فرمایند که او اسم و رمز مقاومت ملت‌های مسلمان است یعنی اینکه این علمدار مقاومت پرچم مقاومت را از میان آیات مبارک قرآن بلند کرده و مسلمین را دوباره به این ارزش بزرگشان دعوت کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: مقاومت چیزی نبوده که شهید سلیمانی ایجاد و تعریف کند، بلکه شهید سلیمانی در این مکتب دوستان و همراهان خود را یادآوری کرد که مقاومت ریشه عمیقی در مبانی دینی دارد.

سردار قاآنی با بیان اینکه امروز عرصه مقاومت شرایط خود را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: اسلام در طول زمان و خاصتاً مکتب بزرگ شیعه همواره در میدان مقاومت بوده و جلودار این جبهه، علمای بزرگ هستند؛ امروز در رأس آن رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه این جبهه همیشه قداست، مبانی و اصول داشته و با حساب و کتاب مبتنی بر دین خدا شکل گرفته و اداره می‌شود، تصریح کرد: ‌در سالهای اخیر اگر نگاه کنیم وقتی آمریکایی‌های جنایتکار در بیست سال گذشته جنگ را در دوره‌ای که مدعی بودند جهان تک‌قطبی شکل گرفته و آنها در دنیا می‌توانند هر کاری را انجام داده و هیچ کس در برابر آنها نمی‌تواند بایستد، شروع کردند، بارها شکست خوردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: آمریکایی‌ها مباشرتاً جنگ را از افغانستان شروع کردند و در آنجا شکست خوردند؛ یک مرحله هم در عراق ودر بدترین وضع شکست خورده و بازگشتند.

وی گفت: آمریکایی‌ها بعد از شکست‌های متعدد، عناصر لجن‌مالی که در دنیا تحت عنوان تکفیری بودند را جمع‌آوری کرده و با پول کشورهای کثیف منطقه از جمله سعودی و با طرح کشورهای جنایتکار منطقه از جمله رژیم اشغالگر قدس، عناصری خونخوار تحت عنوان تکفیری را مطرح کردند اما باز هم آمریکایی‌ها رأسا شکست خوردند و وقتی دیدند که در جبهه‌های مختلف و با وجود اینکه همه عده و عُده‌های خود را پای کار آوردند ولی باز هم شکست خوردند، عناصر خونخوار و لجن‌مال را به جان ملت‌های منطقه انداختند.

سردار قاآنی گفت: جبهه مقاومت یعنی این دشمن با چه کسی می‌خواهد بجنگد و شهید سلیمانی وقتی وارد این فضاها می‌شد دل همه رزمندگانی که آمده بودند برای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی شاد می‌شد و روحشان تازه می‌شد که یک فرماندهی که هم دین را می‌فهمد و هم بر مبنای دین عمل می‌کند و هم تجربه دارد، در عرصه‌های مختلف حکیمانه و با تدبیر عمل می‌کند و  منطق دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی حتی با دشمنش اول بر مبنای منطق وارد می‌شد، عنوان کرد: در همه میدان‌ها اول ارائه منطق می‌کرد و وقتی دشمن با بی‌منطقی خواست جنایت کند با مشت محکم با او برخورد می‌کرد اما در حین نبرد هم، تدبیر و روش حکیمانه، برخورد اصولی و در حریم دین حرکت کردن، افراط و تفریط نکردن در اوج جنگ و کوچکترین ظلم بر کسی نکردند، اینها برجستگی شهید سلیمانی بود که او را این طور برجسته کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: باید بدانیم تعریف شهید سلیمانی صرفا از بعد نظامی به عنوان یک فرمانده تعریف کاملی نیست،  ویژگی‌های شهید سلمیانی بالاتر از این است. شهید سلیمانی صرفا در بعد نظامی برجسته نبود، او وقتی در جلسه‌ای می‌نشست و یا محیطی که برجستگان سیاسی نشسته بودند، زمانی که وارد صحبت می‌شد، با ارائه استدلال‌های محکم و منطق قوی که در آن موضوع داشت، همه را متحیر می‌کرد.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: این که اینگونه جمعیت‌های بزرگ که در جلوی آنها شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی و سیاسی بودند و می‌آمدند کنار شهید سلیمانی قرار می‌گرفتند و هدایت و رهبری می‌کرد و آنها با کمال اطمینان نفس از او تبعیت می‌کردند، به دلیل منطق قوی و حرکت حکمت‌مدارانه و عمق فکری و نگاه نافذ بصیریتی این فرد بود و وقتی می‌خواست تصمیم بگیرد همه را با هم ترکیب می‌کرد  و یک تصمیم پخته عقبه‌دار می‌گرفت.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه این مرد بزرگ کاری نمی‌کرد الا اینکه در طریق ولایت حرکت کند، گفت: باید وظیفه‌مان را بدانیم که امامان مشخص کردند؛ اول انتقام از جنایتکاران که این جنایت را کردند و از همان لحظه اول شروع شده و ان‌شاءالله به نقطه پایان هم خواهد رسید. اما یک مقدماتی دارد اما دو سیلی دشمن خورده و دو سیلی را امام تعریف کردند که باید در ادامه بخورد. سیلی اول تشییع شهید بود که در کنار آن انسان‌هایی شهید شدند، سیلی دوم حمله‌ای که در دنیا سابقه نداشت و جمهوری اسلامی به پایگاه آمریکا حمله کرد و این شکستن هیمنه آمریکا بود.

وی بیان داشت: سیلی بعدی که باید به دشمن زده شود، غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است که مسئله مهمی است، ا‌ن‌شاءالله این مسیری که شروع شده با تلاش بیشتر و راهنمایی امام عظیم‌الاشان به نخبگان و جوانان انقلاب که باید هیمنه آمریکا شکسته شود.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه سیلی چهارم اخراج آمریکا از منطقه است، خاطرنشان کرد: به عنوان برادر شما عرض کنم یک دور شهید سلیمانی آمریکا را از عراق خارج کرد، اما بدانید زمانی شهید سلیمانی توسط خود عراقی‌ها روی آمریکای‌ها فشار آورد که افسران آمریکا ایزی‌لایف می پوشیدند و در این حالت شهید سلیمانی آنها را اخراج کرد در حالی که التماس شهید سلیمانی را می‌کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: شاگردان مکتب شهید سلیمانی اول استخوان آمریکایی‌ها را خرد خواهند کرد و بعد از منطقه بیرونشان خواهند کرد. قبلا هم گفتیم و الان هم می‌گوییم؛ شکست شما و انتقام از شما شروع شده، شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر نمی‌توانید آرامش داشته باشید. بعید نیست که از درون خانه‌های خودتان انتقام گرفته شده است.

 وی گفت: جنایتکاران اصلی از رئیس جمهوری آمریکا تا وزیر خارجه پست‌فطرت آمریکا باید سر کلاس سلمان‌رشدی بنشینند  و زندگی را از او آموزش ببینند. اینگونه نیست که آنها در منطقه ما قهرمان مبارزه با تروریسم را ترور کنند و راحت بتوانند زندگی کنند.

سردار قاآنی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه راه شهید سلیمانی بدون تردید و بدون تغییر همچنان ادامه دارد و تقویت جبهه مقاومت روز به‌روز افزایش می‌یابد، گفت:در همین چند روز در عراق از یک تحرک کوچکی که چهار بچه رزمنده در صحنه مقاومت عراق ایجاد کردند، چه وحشتی پیدا کردند. این راه پرافتخار حمایت از مظلومان عالم و پرکردن دست آنها هر روز بیشتر از گذشته و تقویت جبهه مقاومت استمرار پیدا خواهد کرد و این راه همچنان هر روز با قدرت و موفقیت پیش خواهد رفت.

انتهای پیام//.

You can see them on my website. cialis malaysia Hi Cynthia.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.