• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سریال طنز «مَتَل» ویژه نوروز 1400 در کوهدشت کلید خورد+تصاویر

  • کد خبر : 70048
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
سریال طنز «مَتَل» ویژه نوروز 1400 در کوهدشت کلید خورد+تصاویر

طرهانی گفت: سریال طنز «مَتَل» ویژه نوروز 1400، با 13 قسمت متنوع اجتماعی در کوهدشت کلید خورد.

میثم طرهانی در گفتگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: سریال «مَتَل» با محتوای طنز اجتماعی در 13 قسمت در حال تهیه است و عید نوروز امسال لحظات مردم کوهدشت را شیرین خواهد کرد.

وی افزود: این سریال دارای فصل‌بندی موضوعی جداگانه‌ای بوده و در شهرستان کوهدشت کلید خورده است، پخش آن نیز در شب‌های نوروز 1400 در «مجله ویدیویی بام لرستان» به آدرس اینترنتی «www.bamelorestan.ir» خواهد بود و پس از پخش هر قسمت نیز، آرشیو برنامه در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

تهیه‌کننده و کارگردان سریال طنز «مَتَل» عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و حضور خانواده‌ها در منازل، هدف ما از ساخت این مجموعه پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و ایجاد شادی در جامعه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر توجه به اثرگذاری مطلوب این مجموعه بر روی مخاطبان، به مفهوم و تأثیرات فرهنگی و اجتماعی آن دقت زیادی داشته‌ایم که در قالب طنز، مطالبات و مشکلات اجتماعی به نحو احسن بازگو شود.

طرهانی گفت: استند آپ کمدی، اخبار طنز، گزارش مردمی، موسیقی، نمایش، مسابقه و … ازجمله قسمت‌های مختلف سریال طنز «مَتَل» است.

تهیه‌کننده و کارگردان سریال طنز «مَتَل» بیان کرد: افرادی همچون سید محسن قاسمی، بهاره طرهانی، محمدرضا آزادبخت، علیرضا خانی، سید نیما موسوی، رضا حیدری، حمید آدمی و… ازجمله هنرمندان و دست‌اندرکاران این برنامه به شمار می روند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 260در انتظار بررسی : 260انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.