• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سعید سعادتی: سامانه آمار و اطلاعات در ستاد عالی کانون های مساجد راه اندازی می شود

  • کد خبر : 2719
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کشور، با تاکید بر ضرورت توجه به نهادینه شدن روحیه جهادی در کانون های مساجد، گفت: اعضای کانون های مساجد باید مجهز به سلاح علم و بصیرت باشند.   به گزارش“کانون سبحان” به نقل از ” شبستان”؛  از خرم آباد، سعید سعادتی، سرپرست معاونت توسعه و برنامه […]

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کشور، با تاکید بر ضرورت توجه به نهادینه شدن روحیه جهادی در کانون های مساجد، گفت: اعضای کانون های مساجد باید مجهز به سلاح علم و بصیرت باشند.

 

به گزارشکانون سبحانبه نقل از ” شبستان”؛  از خرم آباد، سعید سعادتی، سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، صبح امروز(17دی)، در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، در خرم آباد، اظهار کرد: تقویت ارتباط چهره به چهره با اعضا و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

وی، با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در کادر سازی نیروهای فرهنگی و هنری دارند، افزود: در برنامه های فرهنگی و هنری باید به مقوله کادر سازی و جانشین پروری توجه ویژه شود.

 

 

 

سعادتی، با بیان اینکه کادر سازی در فضای آکواریومی و گلخانه ای کادر سازی کاذب است، عنوان کرد: کادر سازی باید در میدان عمل انجام گیرد.

 

 

 

وی، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه های فرهنگی و توجه به مقوله کادر پروری، تصریح کرد: باید ارتباط ایمانی و توجه به شاخص های ارتباط ایمانی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

 

وی، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه جهادی در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز از دیگر شاخص های است که در برنامه ریزی برای کانون های مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

کانون های فرهنگی وهنری باید به سلاح علم، بصیرت و آگاهی مجهز باشند

 

این مقام مسئول، با اشاره به نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در فرهنگ عمومی جامعه و مقابله با جنگ نرم و دسیسه های دشمنان، ادامه داد: مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید به سلاح علم، بصیرت و آگاهی مجهز باشند.

 

 

 

سعادتی، ابراز کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت مقابله با دسیسه های دشمنان باید علاوه برمجهز شدن به سلاح ایمان، فناوری  روز و دانش هم مسلح شوند.

 

 

 

روزمرگی آسیبی فرا روی جوامع بشری

 

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، روزمرگی را آسیبی فرا روی جوامع خواند و گفت: باید با هوشیاری و برنامه ریزی مناسب در کانون های مساجد از آسیب روزمرگی پرهیز شود.

 

 

 

سعادتی، بیان کرد: روز مرگی باعث می شود رسالت اصلی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جای خود را به برنامه های شعاری و روبنایی و ویترینی روزمره بدهد.

 

 

 

وی، گفت: ابتکار، نوآوری واولویت بندی در کارها و برنامه های فرهنگی مهم ترین راه مقابله و پیشگیری از روزمرگی در کانون های مساجد است.

 

 

 

سعادتی، همچنین با تاکید بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر بر فعالیت های اجرایی، افزود: در بحث نظارت باید به مقوله نظارت مومنانه و رصد هوشمندانه و حکیمانه مورد تاکید مقام معظم رهبری توجه ویژه شود.

 

 

 

وی، ادامه داد: در نظارت مومنانه مچ گیری ملاک نیست و نظارت با هدف دستگیری، پیشگیری، آموزش، تعامل و ارتقاء و توانمند سازی می باشد.

 

 

 

رویکرد دولت اهتمام به برنامه های عملیاتی  است

 

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، با تاکید بر ضرورت توجه به گزارش و مستند سازی در کانون های مساجد، گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید و برنامه ششم توسعه اهتمام به  برنامه ریزی عملیاتی و استفاده از ظرفیت های مناطق و توجه به آمار و اطلاعات و گزارش نویسی است.

 

 

 

سعادتی، اظهار کرد: مستند سازی و گزارش نویسی باید در کانون های فرهنگی وهنری مساجد و دبیرخانه مساجد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

 

سامانه آمار و اطلاعات در ستاد عالی کانون های مساجد راه اندازی می شود

 

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، خاطرنشان کرد: به زودی سامانه آمار و اطلاعات در ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور راه اندازی می شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.