• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سعید معروف: نگفتم که مسئولان فقط بعد از برد با ما عکس یادگاری می‌‌گیرند/ به دنبال پاداش نیستیم.

  • کد خبر : 14525
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۲۵
سعید معروف: نگفتم که مسئولان فقط بعد از برد با ما عکس یادگاری می‌‌گیرند/ به دنبال پاداش نیستیم.

به گزارش “کانون سبحان” سعید معروف بعد از پیروزی 3 بر صفر برابر آمریکا درمورد حضور وزیر ورزش در رختکن تیم ملی اظهار داشت: مسئولان لطف زیادی به ما دارند. وزیر ورزش دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به والیبال دارد و همیشه حامی ورزش بوده است. دست مسئولان درد نکند که به فکر والیبال […]

13940315000342_PhotoAبه گزارش “کانون سبحان” سعید معروف بعد از پیروزی 3 بر صفر برابر آمریکا درمورد حضور وزیر ورزش در رختکن تیم ملی اظهار داشت: مسئولان لطف زیادی به ما دارند. وزیر ورزش دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به والیبال دارد و همیشه حامی ورزش بوده است. دست مسئولان درد نکند که به فکر والیبال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر قول پاداش به آنها داده است یا خیر، تصریح کرد: ما کارهای زیاد و اهداف بالاتری داریم. برای شادی دل مردم می‌جنگیم نه گرفتن پاداش و جایزه.

معروف در مورد اینکه گفته می‌شود در رختکن از وزیر گلایه کرده و گفته است که آنها فقط بعد از بردها با بازیکنان عکس یادگاری می‌گیرند، عنوان کرد: من هرگز چنین حرفی نزدم. مسئولان دولت تدبیر و امید لطف زیادی به ما دارند و همیشه از آنها تشکر کرده‌ام.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. من ازبازیکنان وتمامی کسانی که باعث رشد وافتخار آفرینی والیبال درایران شده اند تشکر می کنم بعداز این بازیها پسر من به والیبال علاقه مند شده ومیگه می خواد مثل آقای معروف بازی کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.