• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

شکست تیم والیبال ایران در مسابقه پایانی لیگ جهانی/روسیه 3 ایران 1 /رفع نگرانی روس ها ازسقوط سطح اول لیگ جهانی

  • کد خبر : 15179
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۱۹
شکست تیم والیبال ایران در مسابقه پایانی لیگ جهانی/روسیه 3 ایران 1 /رفع نگرانی روس ها ازسقوط سطح اول لیگ جهانی

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در لیگ جهانی 2015 از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل روسیه به میدان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود روسیه به پایان رسید. تیم ملی ایران […]

2015-07-04_124820به گزارش “کانون سبحان” به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در لیگ جهانی 2015 از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل روسیه به میدان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود روسیه به پایان رسید. تیم ملی ایران در این مسابقه در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 21 مقابل قهرمان المپیک مغلوب شد و تنها ست‌ دوم را با نتیجه 25 بر 19 پیروز شد.

ایران با این شکست 18 امتیازی باقی ماند و در رده سوم جدول رده‌بندی گروه دوم ایستاد که باتوجه به پیروزی شب گذشته لهستان مقابل آمریکا و 22 امتیازی شدن این تیم، تیم کشورمان از حضور در مرحله بعد بازماند.

شاگردان کواچ که در سه دیدار قبلی خود مقابل روسیه به پیروزی دست یافته بودند با این شکست وداعی تلخ با رقابت‌های امسال لیگ جهانی داشتند.

در ست اول تیم روسیه کار را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا پیش افتاد و وقت اول استراحت فنی را نیز به سود خود خاتمه داد، تلاش بازیکنان کشورمان در ادامه کار نیز بی‌فایده بود به طوری‌که وقت استراحت دوم فنی نیز با امتیاز 16 بر 14 به سود روسیه به پایان رسید. بعد از این وقت استراحت، بازیکنان با صحبت‌های کواچ و عملکرد خوب موسوی و غفور، ایران دوباره به حریف رسید و برای اولین بار در امتیاز 22 از حریف پیش افتاد، اما در نهایت این روس‌ها بودند که با نتیجه 25 بر 23 این ست را به نفع خود به پایان بردند.

در ست دوم بازیکنان ایران به خود آمدند و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده بازی را تحت اختیار گرفتند به طوری وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 4 به سود ایران به پایان رسید. تلاش قهرمان المپیک لندن با وجود بازیکنی مانند موزرسکی بی فایده بود و ایران اختلاف 4 امتیاز را تا زنگ وقت استراحت فنی دوم حفظ کرد تا این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود ایران به پایان برسد.

هر دو تیم انگیزه زیادی برای پیروزی در ست سوم از خود نشان دادند به طوری‌که امتیازات پایاپای پیش می‌رفت، اما این بازیکنان روسیه بودند که زودتر از حریف به امتیاز 8 رسیدند تا زنگ وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 7 به سود روس‌ها به صدا درآید. در ادامه کار این روس‌ها بودن که توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا پیروز این ست سرنوشت‌ساز لقب بگیرند و کار به ست چهارم کشیده شود.

روس‌ها که نگران سقوط از سطح اول لیگ جهانی والیبال بودند تلاش زیادی برای پیروزی در این ست و مسابقه از خود نشان دادند و در حالیکه با نتیجه 15 بر 7 پیش بودند اما تلاش بازیکنان ایران نتیجه را در امتیاز 21 مساوی کرد اما در نهایت این روس‌ها بودند که با پیروزی در این ست برنده بازی لقب گرفتند تا روس‌ها نخستین پیروزی خود در لیگ جهانی را جشن بگیرند و به بقا در این سطح امیدوار باشند.

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.