• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرزندان انقلاب و تیم مذاکره کننده در کنار هفت سین آبی+ تصویر

  • کد خبر : 6110
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
فرزندان انقلاب و تیم مذاکره کننده در کنار هفت سین آبی+ تصویر

به گزارش “کانون سبحان”؛  محمد جواد ظریف، علی اکبر صالحی، حمید بعیدی نژاد ، مجید تخت روانچی ، حسین فریدون و سید عباس عراقچی در کنار هفت سینی حضور پیدا کردند که مدیران هتل بوریواژ محل مذاکرات هیات‌های ایرانی و امریکایی برای آنان پهن کرده‌اند تا محل برگزاری مذاکرات حال و هوای نوروز به خود بگیرد.  پاسخ اینستاگرامی […]

به گزارش “کانون سبحان”؛  محمد جواد ظریف، علی اکبر صالحی، حمید بعیدی نژاد ، مجید تخت روانچی ، حسین فریدون و سید عباس عراقچی در کنار هفت سینی حضور پیدا کردند که مدیران هتل بوریواژ محل مذاکرات هیات‌های ایرانی و امریکایی برای آنان پهن کرده‌اند تا محل برگزاری مذاکرات حال و هوای نوروز به خود بگیرد.

مردان هسته‌ای در کنار هفت سین آبی رنگ لوزان+ عکس

 پاسخ اینستاگرامی ظریف

تصویری که ظریف در صفحه اینستاگرام خود از حضورش در لوزان منتشر کرده، پس از چند ساعت نزدیک به شش هزار اظهار نظر را در پی داشت ، تا جایی که وزیر خارجه ناگزیر شد با یک جمله به این اظهارنظر ها پاسخ دهد.

در تصویری که در صفحه اینستاگرام خود گذاشته او را همراه با عده ای نشان میدهد که در حال گذر از حیاط هتل و رسیدن به اتاق مذاکرات است.

در یکی از اظهارنظر ها امده است: نصرمن الله وفتح قریب. دیگری نوشته: خدا پشت وپناهت. مخاطب دیگر گفته: سلام بر جهادگر امروز. خدانگهدارت. یکی دیگری نوشته : افتخارمی کنم با بزرگمردی همچون شما هم وطن هستم. کسی که با دیپلماسی لبخند توانست دو متحد دیرین ( امریکا و اسرائیل) را نسبت به هم بد بین کند و شکافی عمیق بین آنها اتحاد ایجاد کند.

یکی دیگر هم گفته: اقای دکتر خسته نباشید. تشکر من چیزی به شما اضافه نمی کند اما حداقل حس می کنم به عنوان یک ایرانی تلاشم رو برای حمایت از شما کرده ام. مایه مباهات هستید صرفنظر از نتیجه مذاکرات.

البته همه اظهارنظر ها مثبت نیست. به طور مثال یکی از مخاطبان نوشته: به کوری چشم دشمنان رهبری و این نظام ما دلواپسیم… نگرانیم.. دلواپس ضربه زدن دشمن، دلواپس از پشت خنجر زدن مجدد دشمن جنایتکار این ملت، هموندشمنی که هشت سال از صدام ملعون همه جانبه حایت کرد و این ملت رو به خاک و خون کشید… همون دشمنی که هواپیمای مسافر بری رو زد. همون دشمن پست فطرتی که حتی به بیماران ما رحم نکرد ودارو را به انها تحریم کرد.اری ما دلواپسیم و یک عده ما رو به خاطر وطن دوستی شدید افراطی و بی سواد قلمداد می کنند. این ها اندازه سر سوزن هم برای ما ارزش ندارند و ما به معنای واقعی کلمه این ها رو ادم حساب نمی کنیم.

فرد دیگری به او پاسخ داده: نگران نباش تا اقای ظریف رییس این تیم هسته ای دلسوز وآگاه است.

در پاسخ به همه این ها ظریف نوشته: تمام سعی خود را می کنیم و خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=6110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.