• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

قاتل کوهدشتی دستگیر شد.+جزئیات

  • کد خبر : 2965
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت لرستان از دستگیری قاتل فراری پس از دو هفته توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.  به گزارش “کانون سبحان“؛ سرهنگ “محمد صادق رستمی” ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در کوهدشت اظهار کرد: طی وقوع یک فقره قتل در اول بهمن ماه سال‌جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار […]

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت لرستان از دستگیری قاتل فراری پس از دو هفته توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش کانون سبحان“؛ سرهنگ “محمد صادق رستمی” ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در کوهدشت اظهار کرد: طی وقوع یک فقره قتل در اول بهمن ماه سال‌جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: قاتل یکی از بستگان خود را بر علت اختلافات محلی به قتل رسانده و به یکی از استان‌های همجوار متواری می‌‍شود.

” رستمی” بیان داشت: ماموران با تحقیقات اطلاعاتی گسترده و هماهنگی مقام قضایی متهم را در یکی از استان‌های کشور شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان کوهدشت منتقل کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه قاتل با اعتراف به جرم خود راهی دادسرا شد، خاطر نشان کرد: تلاش شبانه روزی پلیس این فرماندهی موجب خوشحالی مردم و مسئولان این شهرستان شد.

توقیف وانت نیسان حامل 40 کیسه ذغال چوب غیر مجاز در کوهدشت

مأموران کلانتری 11شهرستان کوهدشت با توقیف یک دستگاه وانت نیسان40 کیسه ذغال چوب غیر مجاز کشف کردند.

این مسئول یادآور شد: مأموران مطلع شدند، یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل ذغال چوب غیر مجاز در حال تردد در حومه شهر کوهدشت است.

رستمی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام و خودرو حامل ذغال غیر مجاز را مشاهده کردند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 40 کیسه ذغال چوب غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

فارس

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.