• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قهرمان لیگ برتر 94-93 چه کسی است؟/نبردی حساس بین تیم های تراکتور و نفت تهران

  • کد خبر : 12599
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
قهرمان لیگ برتر 94-93  چه کسی است؟/نبردی حساس بین تیم های تراکتور و نفت تهران

به گزارش“کانون سبحان”؛ ، تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران در حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر عصر امروز به مصاف هم می‌روند و قهرمان لیگ برتر در این بازی مشخص می‌شود. دو تیم 9 بار به مصاف هم رفتند که سهم هر تیم سه پیروزی بوده و سه بازی دو تیم نیز با تساوی […]

13940220000824_PhotoAبه گزارش“کانون سبحان”؛ ، تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران در حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر عصر امروز به مصاف هم می‌روند و قهرمان لیگ برتر در این بازی مشخص می‌شود.

دو تیم 9 بار به مصاف هم رفتند که سهم هر تیم سه پیروزی بوده و سه بازی دو تیم نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

اولین بازی دو تیم در لیگ دهم (90-89) در تبریز بود که تراکتورسازی با گل های جاسم کرار، علی علیزاده و رسول خطیبی با نتیجه 3 بر 1 نفت تهران را شکست داد. بازی برگشت دو تیم در تهران با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که گل تراکتورسازی را پیمنتا به ثمر رسانده بود.

در دوره یازدهم لیگ برتر (91-90) در هفته هفتم تیم تراکتورسازی در حالی میزبان نفت تهران بود که بازی قبلی خود در تهران با نتیجه 3 بر 2 استقلال را مغلوب و به صدر جدول صعود کرده بود. در این بازی تراکتورسازی قربانی غرور بازیکنان و دستکم گرفتن نفت شده و نتیجه را دو بر یک واگذار و صدر جدول را از دست دادند.

تنها گل تراکتورسازی را سید محسن حسینی در لحظات پایانی بازی با یک ضربه برگردان به ثمر رساند.

بازی برگشت دو تیم در تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید که زننده تنها گل تراکتورسازی توزی رودریگو هافبک برزیلی این تیم بود.

در دوره دوازدهم لیگ برتر (92-91) بازی رفت دو تیم در تهران باز هم با تساوی یک بر یک خاتمه رسید که برای تراکتورسازی محمد نصرتی توپ را وارد دروازه حریف کرد. در بازی برگشت در تبریز شاگردان تونی که در تعقیب استقلال صدرنشین بودند در یک بازی سخت و با نتیجه دو بر یک نفت را با گل‌های کریمیان و سید مهدی صالحی شکست دادند.

در دوره سیزدهم لیگ برتر (93-92) تراکتورسازی با هدایت مجید جلالی در تبریز با یک گل از سد نفت تهران عبور کرد، اما در تهران بازی دو تیم بعد از سه سال تساوی یک بر یک، با سه گل به سود تیم نفت به اتمام رسید.

در بازی دور رفت دوره چهاردهم لیگ برتر (94-93) تیم تراکتورسازی در حالی که در صدر جدول قرار داشت در تهران به مصاف نفت رفته و با نتیجه دو بر یک مغلوب شد که تنها گل تراکتور را دیتمار بیکای به ثمر رساند. تراکتورسازی با وجود این شکست قهرمان تیم فصل شد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=12599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.