• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

مبارزه جهادگران پیامبر اعظم(ص) لرستان با کرونا

  • کد خبر : 67524
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۱۲
مبارزه جهادگران پیامبر اعظم(ص) لرستان با کرونا

گروه جهادي پيامبراعظم(ص) در راستاي مقابله با كرونا با تلاش شبانه روزی اقدام به پخش و توزیع محموله های بزرگ در سطح استان لرستان،کارگاه تولید ماسک و ضد عفونی و گندزدایی مناطق و خیابان های سطح شهر كرده است.

امیرحسین داودی در گفت وگو باسفیر افلاک؛ اظهارداشت: در اوایل اسفندماه ۹۸ با شیوع ویروس منحوس کرونا، بر خود وظیفه دانستیم که درحدتوان در راستای مقابله با این بیماری اقداماتی را انجام دهیم که با لطف الهی وتلاش شبانه روزی مجموعه جهادی پیامبر اعظم(ص) توانستیم برگزاری کلاسهای آموزشی خود مراقبتی برای مدافعان سلامت، پخش و توزیع محموله های بزرگ در شهرستانهای استان،کارگاه تولید ماسک و ضدعفونی و گندزدایی مناطق و خیابان های سطح شهر را انجام دهیم.

مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم(ص) در استان افزود: در همان شروع کار از کادر درمان که درخط مقدم مبارزه با کرونا قرار داشتند تقدیر کرده ایم و روز سوم فروردین ۹۹ بمناسبت عید سعید مبعث برای تقویت روحیه و با هدایایی با آنان دیدار، تا حداقل بتوانیم گوشه ای از زحمات بی دریغ آنان را جبران کنیم.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ای برای انسجام کارها در مبارزه با کرونا و برگزاری کلاس های آموزش نکات خود مراقبتی برای مدافعان سلامت، بیان کرد: اولین شرط جهت اجرای کارها برای جهادگران، سلامت خودآن ها بود که به همین منظور جلسه ای باحضورکارشناس دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت آموزش نکات خود مراقبتی در چندین مرحله برگزار شد.

داودی با اشاره به برنامه های جشن بزرگ نیمه شعبان توسط گروه جهادی پیامبر اعظم(ص)در استان، گفت: به مناسبت این عیدفرخنده توزیع ده محموله ۳۱۳بسته غذایی- بهداشتی-پوشاکی در ۱۰ شهرستان استان، رزمایش وکاروان بزرگ جشن مهدوی درشهرخرم آباد از میدان شقایق تا میدان کیو با همکاری قرارگاه مردمی امام خامنه ای و ذبح ۱۹ راس گوسفند و توزیع آن ها به صورت بسته غذایی درمیان نیازمندان از اقدامات این گروه بود.

وی با اشاره به تولید ماسک در مبارزه با کرونا، تصریح کرد: با مشاهده وضع کمبود شدید ماسک در استان، یک کارگاه تولید ماسک باهیات فاطمه الزهرا(س)به صورت مشترک ایجاد کردیم که روزانه ظرفیت تولید حدود ۷۰۰عدد ماسک رادارد که این ماسک ها را بین فقرا وگروه های جهادی به صورت رایگان پخش می شود.

مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم (ص) با اشاره به ضدعفونی وگندزدایی در مناطق ومحلات حاشیه نشین، افزود: همزمان با دیگرگروه های جهادی که درحال ضدعفونی کردن محلات بودند ماهم محلاتی را ازشهر خرم آباد از جمله شهرک پارسیلون،کوی معلم(شهرک آذربایجان)، پاپی خالدار، پگاه و بسیجیان فاز۱و۲و۳ را شناسایی و کار ضدعفونی آنها را هرهفته سه مرتبه انجام داده ایم.

وی گفت: انشالله که تاپایان کرونا اقدامات گروه جهادی پیامبر اعظم (ص) ادامه خواهد داشت وکارهای دیگری هم کلید خواهد خورد و مطمئنا این روزها هم با لطف خداوند می گذرد و بازهم روزهای خوش را با هم می سازیم.

انتهاي پيام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=67524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.