• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مرتضی طاهریان: در دوران انقلاب مساجد به معنای واقعی پایگاه وحدت بوده است.

  • کد خبر : 2802
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

جانشین کمیته مساجد کشور، با بیان اینکه مساجد در دوران انقلاب به معنای واقعی جایگاه وحدت مسلمانان بود، بر ضرورت تقویت مساجد و کارکردهای آن در جامعه تاکید کرد. به گزارش “کانون سبحان“؛، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور، و جانشین رئیس کمیته مساجد کشور، امروز(2بهمن) در جلسه کمیته مساجد استان لرستان، […]

جانشین کمیته مساجد کشور، با بیان اینکه مساجد در دوران انقلاب به معنای واقعی جایگاه وحدت مسلمانان بود، بر ضرورت تقویت مساجد و کارکردهای آن در جامعه تاکید کرد.


به گزارش کانون سبحان“؛، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور، و جانشین رئیس کمیته مساجد کشور، امروز(2بهمن) در جلسه کمیته مساجد استان لرستان، اظهار کرد: در دوران انقلاب مساجد به معنای واقعی پایگاه وحدت بوده است.

 

وی، افزود: در آن دوران وحدت بین اهالی دین و علاقمندان به ارزش های دینی با محوریت مسجد و روحانیت و به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

 

طاهریان، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که مساجد سنگر هستند، تصریح کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون پایگاه و سنگر دین اسلام بوده اند.

 

وی، با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مساجد بوده است، افزود: جهت صیانت از انقلاب باید مساجد و کارکرد های آن تقویت شود.

 

این مقام مسئول، با بیان اینکه مساجد نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند، خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه ما قدردانی و حراست از جایگاه مساجد است که در پیروزی انقلاب اثر گذار بوده اند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.