• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مردان امرایی:غنی سازی فرهنگی و مذهبی مددجویان،رویکرد کمیته امداد کوهدشت است.

  • کد خبر : 12731
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
مردان امرایی:غنی سازی فرهنگی و مذهبی مددجویان،رویکرد کمیته امداد کوهدشت است.

به گزارش “کانون سبحان”؛ مردان امرایی، رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) در طول سال در قالب برنامه های مختلف حمایتی و آموزشی در جهت تقویت فرهنگ عمومی و ارتقای توانمندی های مذهبی و  علمی مددجویان تلاش می کند. وی غنی سازی فرهنگی، علمی و مذهبی مددجویان […]

2015-05-17_021034به گزارش “کانون سبحان”؛ مردان امرایی، رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) در طول سال در قالب برنامه های مختلف حمایتی و آموزشی در جهت تقویت فرهنگ عمومی و ارتقای توانمندی های مذهبی و  علمی مددجویان تلاش می کند.

وی غنی سازی فرهنگی، علمی و مذهبی مددجویان را از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) در سال جاری خواند و افزود: جهت تحقق این مهم کمیته امداد تلاش می کند حمایت های مردمی و خیران را نیز جلب کند.

امرایی، اظهار داشت: در این راستا در طول سال برنامه های مختلفی چون دوره های آموزشی و تخصصی در حوزه های دینی، فرهنگی و بصیرت افزایی برای مددجوان برگزار می شود.

وی ترویج فرهنگ دینی و قرآنی را از برنامه های محوری کمیته امداد شهرستان کوهدشت در سال جاری خواند و عنوان کرد: در این راستا طرح سطح سنجی قرآنی در بین مددجویان و فرزندان آنان در مناطق شهری و روستایی شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

امرایی، همچنین از برگزاری طرح سطح سنجی ورزشی در سطح مدارس شهر و روستاهای این شهرستان خبرداد، افزود: این طرح با هدف شرکت فرزندان مددجویان کمیته امداد در جشنواره فرهنگی، ورزشی برگزار می شود.

وی، بیان کرد: با همکاری مدارس کلاس های خصوصی و آموزشی رایگان جهت غنی سازی سطح فرهنگی، علمی ومذهبی فرزندان خانواده های تحت حمایت برگزار می شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان کوهدشت، بیان کرد: تاکنون در سایه تلاش های کمیته امداد در برگزاری دوره های آموزشی برای فرزندان مددجویان کمیته امداد، بیشترین نخبه های علمی، ورزشی و قرآنی شهرستان از بین فرزندان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) انتخاب شده اند.

امرایی، ادامه داد: همچنین جهت تقویت فرهنگی خانواده ها یک دوره آموزشی و مشاوره ای با عنوان مهارت های زندگی برای مادران سرپرست خانوار و دختران بازمانده ازتحصیل این شهرستان برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=12731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.