• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مسابقه کتابخوانی « من زنده ام» در کانون های فرهنگی مساجد استان لرستان برگزار می شود.

  • کد خبر : 2295
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۰۷

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری نخستین دوره مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی با عنوان « من زنده ام» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این استان خبرداد. به گزارش “کانون سبحان“، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری نخستین دوره مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی با عنوان « من زنده ام» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این استان خبرداد.

به گزارشکانون سبحان“، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(14آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت کتاب « من زنده ام» به طور همزمان در سراسر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

 

وی، با بیان اینکه این دوره از مسابقه کتاب به همت جمعی از دستگاه های فرهنگی کشور در حال برگزاری است، افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی است.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: این مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «من زنده‌ام» مزین به تمجید و تقریظ ویژه از سوی مقام معظم رهبری نوشته معصومه آباد برگزار می‌شود.

 

 

 

وی، خاطرنشان کرد: مرحله اول این مسابقه کتابخوانی از اول ماه محرم آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه پیدا می ‌کند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه کتابخوانی، گفت: مخاطبان می‌توانند کتاب را مطالعه کرده و سؤالات مسابقه را هم از طریق پیامک به دبیر خانه ارسال کنند.

 

 

 

وی، ابراز کرد: همچنین علاقمندان می توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی ketabzendegi.ir برای شرکت در مسابقه ثبت‌نام کرده و همان لحظه به سؤالات به‌ صورت آن‌لاین پاسخ دهند.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی از راه های موثر در تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه است.

 

 خبرگزاری شبستان از خرم آباد

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.