• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:دوره بداخلاقی های سیاسی پایان یافته است/ما هیچکدام از بداخلاقی های سیاسی و توهین به اشخاص را تایید نمی کنیم.

  • کد خبر : 2648
  • ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰:۱۳

سید سعید شاهرخی با اشاره به اینکه معتقد هستیم دوره بداخلاقی های سیاسی پایان یافته است افزود: در گوشه و کنار کشور و استان سخنرانی هایی صورت می گیرد که ما هیچکدام از بداخلاقی های سیاسی و توهین به اشخاص را تایید نکرده و سعی می کنیم فضای مناسبی برای طرح دیدگاههای همگان وجود داشته […]

سید سعید شاهرخی با اشاره به اینکه معتقد هستیم دوره بداخلاقی های سیاسی پایان یافته است افزود: در گوشه و کنار کشور و استان سخنرانی هایی صورت می گیرد که ما هیچکدام از بداخلاقی های سیاسی و توهین به اشخاص را تایید نکرده و سعی می کنیم فضای مناسبی برای طرح دیدگاههای همگان وجود داشته باشد.

شاهرخی مطرح کرد: برای جلب مشارکت نخبگان نشست های مشورتی در سطوح مختلف برگزار و اتاق فکر فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی استان با مشارکت نخبگان و صاحبنظران تشکیل شده است.

 

به گزارش کانون سبحان به نقل از  مهر، سید سعید شاهرخی شامگاه شنبه در نشست خبری استاندار لرستان و معاونین استاندار با اصحاب رسانه استان صداقت و شفافیت در عمل و تدبیر و عقلانیت در تصمیم گیری و اداره امور کشور را مبنای کار دولت تدبیر و امید دانست.

 

وی به بیان تعاریفی از اعتدال پرداخت و اظهار داشت: در تعریف اعتدال گرایی اصل بر این است که در حقانیت نظام جمهوری اسلامی هیچ شکی وجود نداشته باشد لذا کسانیکه به این اصول اعتقاد دارند در دایره اعتدال و اعتدال گرایی قرار دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: در مرام اعتدال گرایی نباید به صلابت و تدبیر مقام معظم رهبری هیچ شک و شبهه ای وجود داشته باشد و بایستی به رای مردم تعهد و اعتقاد عملی داشت.

 

شاهرخی حرکت در جهت تحقق خواسته مردم و دوری از افراط و تفریط را از شاخص های اعتدال گرایی دانست و بیان داشت: در دولت تدبیر و امید دوره های بداخلاقی های سیاسی به پایان رسیده است و تمامی اعتدال گرایان به حرکت در چارچوب قانون اعتقاد دارند.

 

وی با بیان این مطلب که بایستی تمامی ظرفیت های کشور در جهت تحقق خواسته مردم صرف شود عنوان کرد: کسانی که این امور را که به عنوان مشی اعتدال محسوب می شوند رعایت کنند در دایره اعتدال گنجانده می شوند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه مطابق شاخص های اعلام شده توسط دبیرخانه شورای امنیت ملی لرستان از استان های امن کشور است افزود: لرستان در زمینه عدم وجود جرائم خشن، سرقت مسلحانه و جرائم سنگین رتبه اول کشور را دارد و در سایر جرائم نیز طی یکسال گذشته بین پنج تا هشت پله ارتقاء پیدا کرده است.

 

شاهرخی پردازش نقاط ضعف استان و کم توجهی به نقاط مثبت استان را از ضعف های موجود در لرستان برشمرد و تصریح کرد: اگر به نقاط قوت استان بیشتر پرداخته شود چهره استان بهتر دیده خواهد شد.

 

وی بر تقویت سازمان های مردم نهاد برای مشارکت در زمینه توسعه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی بایستی اموری را که قابل واگذاری به سازمان های مردم نهاد هستند را به آنها واگذار کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه در حوزه سیاسی استان به حضور جدی احزاب اعتقاد زیادی داریم بیان داشت: احزاب بایستی با سلیقه های مختلف و در چارچوب قانون فعالیت کنند که برای این منظور جلسات مختلفی در استانداری لرستان به طور مستمر برگزار می شود.

 

شاهرخی عنوان کرد: برای جلب مشارکت نخبگان نشست های مشورتی در سطوح مختلف برگزار شده است و اتاق فکر فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی استان با مشارکت نخبگان و صاحبنظران و با حضور استاندار برپا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه معتقد هستیم دوره بداخلاقی های سیاسی پایان یافته است افزود: در گوشه و کنار کشور و استان سخنرانی هایی صورت می گیرد که ما هیچکدام از بداخلاقی های سیاسی و توهین به اشخاص را تایید نکرده و سعی می کنیم فضای مناسبی برای طرح دیدگاههای همگان وجود داشته باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه توهین به علما را تایید نمی کنیم، یادآور شد: نکته قابل توجه در دولت تدبیر و امید پرهیز از افراط و تفریط در همه زمینه ها است و در دفاع از موضوعی که به طرق مناسب حل می شود غوغا سالاری جواب نمی دهد و جز اینکه باعث تخریب چهره استان می شود سودی برای استان و فعالیت های سیاسی و توسعه ای آن به همراه ندارد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.