• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

معشوره مطالبه به حق مردم لرستان و به‎ویژه کوهدشت +تصاویر

  • کد خبر : 19686
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
معشوره مطالبه به حق مردم لرستان و به‎ویژه کوهدشت +تصاویر

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: پس از بازنگری باید عملیات اجرایی سد معشوره آغاز شود.

2015-04-11_140623به گزارش“کانون سبحان”؛ محمدتقی توکلی اظهار کرد: یکی از عواملی که می‎تواند جلوی تخریب سیلاب را بگیرد و خسارت را به نعمت تبدیل کند احداث سدهای مخزنی است.
وی ادامه داد: لرستان استانی کوهستانی است با میزان بارش‎های زیاد و اراضی با شیب تند که متأسفانه خشکسالی، استفاده بی‎رویه از منابع زیرزمینی و از دست دادن پوشش‎های گیاهی شرایطی را برای افزایش تخریب خاک و نهایتاً عدم جذب آب و سیلاب ایجاد کرده است.
وی افزود: تنها راهی که می‎تواند جلوی تخریب، تکرار سیلاب و حادثه‎آفرینی سیلاب‎ها را بگیرد ایجاد سدهای مخزنی است که در مصارف و کنترل سیلاب نقش بسزایی دارند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درباره آخرین وضعیت سد معشوره در کوهدشت، خاطرنشان کرد: در وزارت نیرو تصمیم گرفته شد که وضعیت این سد بازنگری شود و چون در مرحله بازنگری یک‎سری مطالعات انجام می‎شود این مهم زمان‎بر شده است.

2015-04-11_140338

به گزارش ایسنا؛ وی تصریح کرد: با توجه به این‌که رئیس‌جمهور در سفر خود به لرستان اعلام کردند که باید  سد معشوره اجرایی شود، پس از بازنگری باید این مهم عملیاتی شود؛ چراکه مطالبه به حق مردم لرستان و به‎ویژه کوهدشت است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=19686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سد معشوره براي التيام آلام مردم كوهدشت بويژه جونان مستعد و جوياي كار اين شهرستان بايد هرچه سريعتر عمليات اجرايي آن تسريع گردد . جفا در حق كوهدشت ديگر بس است

  2. مطالبه بحق كوهدشت مظلوم شهر مظلوم تاريخ و ادوار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.