• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

معصومه آباد :تکلیفی که مقام معظم رهبری پیرامون این موضوع کردند موتور محرکی برای ثبت خاطرات است./دوست دارم تجربه ثبت خاطراتم را با حاج قاسم در میان بگذارم.

  • کد خبر : 7778
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
معصومه آباد :تکلیفی که مقام معظم رهبری پیرامون این موضوع کردند موتور محرکی برای ثبت خاطرات است./دوست دارم تجربه ثبت خاطراتم را با حاج قاسم در میان بگذارم.

نویسنده کتاب «من زنده‌ام» گفت: بیان خاطرات دفاع مقدس یک حس درونی است، ولی تکلیفی که مقام معظم رهبری پیرامون این موضوع کردند موتور محرکی برای ثبت خاطرات است.

13940126000412_PhotoAبه گزارش “کانون سبحان”؛ معصومه آباد نویسنده کتاب پرفروش «من زنده‌ام» ، پیرامون ثبت خاطرات فرماندهان دفاع مقدس گفت:  بیان خاطرات شخصی افراد از آنجا که بیان خاطرات دفاع مقدس است به نوعی ورق زدن بخشی از گذشته افراد نیز به شمار می‌رود از همین رو شاید بسیاری از فرماندهان به خصوص سردار سلیمانی که از نظر شخصیتی فرد منحصر به فردی است از بیان خاطراتشان پرهیز کنند.

*خاطرات دفاع مقدس به عنوان تکلیف باید مستند شود

وی افزود: باید به ایشان فرصت داد تا با خودشان کنار بیایند و خاطراتشان را در اختیار جامعه قرار دهند. این خاطرات به عنوان تکلیف باید مستند شود.

نویسنده کتاب «من زنده‌ام» گفت: بعد از اینکه بازخورد جامعه پس از بیان خاطراتم و انتشار آنها را در قالب «من زنده‌ام» دیدم، بسیاری از دوستان را ترغیب کردم که خاطرات‌شان را بازگو کنند تا فصل نگفته‌ای از خاطرات جنگ باقی نماند.

*مطالبه رهبری موتور محرک ثبت خاطرات دفاع مقدس است

آباد اضافه کرد: البته بیان این خاطرات یک حس درونی است ولی تکلیفی که مقام معظم رهبری پیرامون این موضوع کردند موتور محرکی برای ثبت خاطرات است.

وی در ادامه گفت: زمانی که خاطراتم را می‌نوشتم فکر می‌کردم که همه حرف‌ها زده شده و دیگر این کتاب در میان مردم جایی نداشته باشد، اما اکنون که «من زنده‌ام» از چاپ 180 گذشته است و مردم به دانستن این خاطرات همچنان علاقه نشان می‌دهند، نشان از ظرفیت بالای دفاع مقدس دارد که همچنان حرف‌های نگفته باقی مانده است.

*دلم می‌خواهد تجربه ثبت خاطراتم را با حاج قاسم در میان بگذارم

آباد با اشاره به نامه قاسم سلیمانی برای وی در ارتباط با کتاب «من زنده‌ام» گفت: به نوشتن نامه برای سردار سلیمانی فکر می‌کردم ولی به متن آن تا کنون فکر نکرده‌ام اما دلم می‌خواهد که تجربه خودم در مورد ثبت خاطرات را با سردار سلیمانی در میان بگذارم. ولی به خاطر اینکه ایشان درگیر یک ماموریت خطیر است ترجیح می‌دهم که وقت ایشان را با این کار نگیرم.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.