• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

موشک‌های قدرتمند خلیج فارس قاتل ناوهای آمریکایی/سرلشکر ایزدی: رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 نمونه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح/ آقای کری می‌توانید امتحان کنید!پاسخ هر گونه تجاوزی کوبنده و پشیمان کننده است

  • کد خبر : 3103
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

آقای کری چشمان خود را باز کن و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 ببین.     گزارش باشگاه خبرنگاران از پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 به آمریکایی‌ها:   آیا قدرت موشکی ایران نمایش فیلم هالیوودی است؟/«کری» چشمان خود را بازکن!     به گزارش “کانون سبحان“؛ رزمایش پیامبر اعظم(ص) […]

آقای کری چشمان خود را باز کن و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 ببین.

 

 

گزارش باشگاه خبرنگاران از پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 به آمریکایی‌ها:

 

آیا قدرت موشکی ایران نمایش فیلم هالیوودی است؟/«کری» چشمان خود را بازکن!

 

 

به گزارش کانون سبحان“؛ رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 در حالی در کرانه‌های جنوبی خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار می‌شود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکتیک جدیدی را به بوته آمازیش گذاشت و نشان داد که ناوهای چند میلیارد دلاری آمریکا در مقابل اراده نیروهای مسلح ما خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانمندی دفاعی خود را نشان دادند.
 
رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 صحنه درخشش پاترول‌کرفت‌ها و موشک‌های ساحل به دریا در برابر غول‌های دریایی آمریکا بود و نشان داد تاکتیک پذیری و تفکر سیستمیک نظامی مهمتر از تجهیزات است.
 
براساس این این رزمایش، تاکتیک مورد اصابت قرار دادن ناو هوابر به بوته آزمایش گذاشته شد و پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت از این آزمون بیرون آمدند.
 
*موشک‌های قدرتمند خلیج فارس قاتل ناوهای آمریکایی

 

همچنین؛‌ دو فروند موشک ساحل به دریای خلیج فارس که بیش از 180 مایل برد دارد، در منطقه چابهار و جاسک روی لانچر فرستاده شد و با اصابت قرار دادن ناو هواپیمابر شبیه‌سازی نیروهای فرا منطقه‌ای پیام سرافرازی ملت ایران و پاسداران انقلاب را به دنیا مخابره کردند.
 
روزی که پاترول‌کرفت‌ها(شناورهای تندرو) هم فعال بودند و با نزدیک شدن به ناو هواپیمابر آمریکایی فرضی که بی‌شباهت به ناو یواس اس جان نیمیتز، توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.  
 
روزنامه نیویورک تایمز درباره توان رزمی سپاه پاسداران در انهدام ناو هواپیمابر شبیه سازآمریکا با اشاره به توانمندی سپاه پاسداران در وارد آوردن خسارت جدی به ناو شبیه ساز آمریکایی به نقل از الیسا اسمیت سخنگوی پنتاگون نوشت ما به نیروی دریایی خود برای مقابله با هر گونه تهدیدی اعتماد داریم.
 
*اظهارنظر مضحک ژنرال آمریکایی

 


ژنرال کوین استفنز سخنگوی ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین با اشاره به عملیات نظامی سپاه پاسداران در اظهارنظری مضحک به آسوشیتدپرس گفت: به نظر می‌رسد کوشش آن‌ها در انجام این اقدام(عملیات انهدام ناو هواپیمابر) مشابه فیلم‌های هالیوودی بود.

 
*آیا قدرت موشکی ایران هم فیلم هالیوودی است؟

 

باید به ژنرال کوین استفنز گفت: آیا موشک‌های خلیج فارس و در مجموع قدرت موشکی ایران که وقت و بی‌وقت در مذاکرات هسته‌ای توسط مسئولین آمریکایی از جمله شرمن و کری و حتیاوباما مطرح می‌شود هم فیلم هالیوودی است؟  
 
آیا حملات موشکی رزمندگان حزب‌الله در جولای و آگوست 2006 با موشک‌های کاتیوشا(گرداد)، حمله به ناوچه ساعر با موشک قدرتمند C802 که توسط متخصصین مقاومت بهینه سازی شد در روزهای اولیه جنگ هم فیلم هالیوودی بود؟ و آیا اصابت موشک‌های مقاومت حماس و حزب‌الله به شهرها و شهرک‌های صنعتی از جمله “اشدود”، “سدیروت”،“عسقلان”، “تلاویو”،“حیفا”،“صفد”، “نهاریا“، “طبریا”، “کرمئیل”،“کریاتشمونه” هم فیلم هالیوودی بود و سخن در این زمینه بسیار است.  
 
*ژنرال استفنز به تاریخ مراجعه کنید

 

 

 

براساس این گزارش؛ ژنرال استفنز به تاریخ مراجعه کنید و اتفاقات جولای آگوست 2006 تاکنون را بررسی کنید و می‌بینید که اتفاقات منطقه غرب آسیا و رزمایش‌ها، فیلم هالیوودی نیست؛ یک سیلی به خود بزنید که ببینید خواب هستید یا نه.  
 
*سرلشکر جعفری: کنترل آبراه‌های منطقه در اختیار نیروی دریایی سپاه  

 

نیویورگ تایمز به نقل از سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران نوشت: در صورت بروز خطر، کنترل دریای عمان و تنگه هرمز و خلیج فارس در اختیار نیروی دریایی سپاه خواهد بود.
 
*سرلشکر ایزدی: رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 نمونه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح  

 

 

 

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم سومین همایش علمی پژوهشی پیشکسوتان دفاع مقدس در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره رزمایش پیامبراعظم (ص)9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انهدام ماکت ناو هواپیمابر شبیه ساز آمریکایی یو اس اس جان نیمیتز  اظهار داشت: این اقدام نمونه کوچکی از توانمندی نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف بود و در صحنه با قدرت و اقتدار(نیروهای مسلح) نقش آفرینی خواهد کرد.
 
علاوه بر پاسخ مسئولان ارشد نظامی در سپاه پاسدارن و ستاد کل نیروهای مسلح و اقتدار و بازدارندگی ایران باز هم مسئولین آمریکایی عبرت نمی‌گیرند. اظهارات جان‌کری که می‌گوید همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی روی میز است آزار دهنده بوده اما بارها اعلام شده توسط مسئولین جمهوری اسلامی که پاسخ هر گونه تجاوزی کوبنده و پشیمان کننده است آقای کری می‌توانید امتحان کنید.

 

گزارش از محمد زرچینی/خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.