• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مکتب حسین علیه السلام/ آیت الله مروجی(ره)

  • کد خبر : 2515
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
مکتب حسین علیه السلام/ آیت الله مروجی(ره)

شعار ما این است که ما شیعه حضرت امام حسین علیه الصلوة والسلام هستیم این شعار ماست . پیغمبر اکرم درباره حضرت امام حسین چی فرمود؟ فرمود  : حسین منی و انا من حسین ؛   سرویس مروج دین “کانون سبحان“ ؛ شعار ما این است که ما شیعه حضرت امام حسین علیه الصلوة والسلام […]

شعار ما این است که ما شیعه حضرت امام حسین علیه الصلوة والسلام هستیم این شعار ماست . پیغمبر اکرم درباره حضرت امام حسین چی فرمود؟ فرمود  : حسین منی و انا من حسین ؛

2015-07-11_121824

 

سرویس مروج دین کانون سبحان ؛ شعار ما این است که ما شیعه حضرت امام حسین علیه الصلوة والسلام هستیم این شعار ماست . پیغمبر اکرم درباره حضرت امام حسین چی فرمود؟ فرمود  : حسین منی و انا من حسین ؛ این جمله را معنا می کنند که حسین از من است یعنی اولاد من است . این درست؛ من از حسینم یعنی چی ؟ یعنی حسین کسی است که مکتب مرا ودین وآیین مرا نگه می دارد زنده بودن هر کس به زنده بودن مکتب و روش و دینش است زنده بودن پیغمبر به این است که دینش باقی باشد دین مقدس اسلام تا روز قیامت زنده است :حلال محمد حلال الی یوم القیامة و حرام محمد حرام الی یوم القیامة. هر چیزی را که پیغمبر اکرم حلال کرده تا روز قیامت حلال است و هر چیزی را که حرام کرده تا روز قیامت حرام است .

خب این دین را کی نگه داشته ؟ جانشینانش ؛ امام زمان. چیزی که پیغمبر درباره امام حسین فرمود ، درباره امام زمان هم هست که پیغمبر بفرماید مهدی از من است ومن از مهدی؛  خب درست است ؛دین پیغمبر اکرم را حضرت امام زمان دارد حفظ می کند ونگه می دارد از آن طرف ما هم می گویم : ما شیعه آنها هستیم شیعه یعنی پیرو یعنی دنبال رو؛ یعنی پا بگذاریم جای پای دوستانشان ؛ جای پای خودشان که لیاقت نداریم ولی پا بگذاریم جای پای دوستان ائمه (علیهم السلام).

پس ما هم باید دین پیغمبر اکرم(ص) را حفظ کنیم باید دلسوز دین باشیم باید حافظ دین باشیم بایستی دلمان برای دین بسوزد  دلمان برای خودمان نسوزد که می خواهیم نان خالی بخوریم دلمان برای خودمان نسوزد که مثلا تلویزیون رنگی نداریم دلمان برای دین بسوزد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.