• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نامه یک خطرنگار به دکتر الهیار ملکشاهی

  • کد خبر : 42254
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۱۳
نامه یک خطرنگار به دکتر الهیار ملکشاهی

یک خطرنگار در نامه‌ای خطاب به نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، خواستار جلوگیری از تعطیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت شد.

متن نامه خطرنگار خطاب به دکتر ملکشاهی بدین شرح است:
جناب آقای دکتر ملکشاهی

 نماینده محترم مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی

با اهداء سلام و احترام، همان طور که استحضار دارید «مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها در توسعه پایدار نقش اساسی دارند و در توسعه پایدار محلی این نقش پر رنگ‌تر می‌شود.»

بنا بر این مقدمه کوتاه به استحضار می رساند دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت بنا بر سیاست های کلان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کشور در آستانه ی حذف شدن می باشد. البته ضرورت دارد یادآوری کنم که این تصمیم سازمان شامل مراکز دانشگاهی ضعیف می باشد.

خالی از لطف نیست بدانید، ضعف دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت فقط مختص به این دوره نیست و این ضعف ناشی از خرید زمین در مکانی غیر قابل توجیه شروع شد و در ادامه با ساخت ساختمان این دانشگاه در آن مکان نامناسب، این بنیاد غلط پایه ریزی شد.

انصاف حکم می کند که بگویم اگر این مرکز دانشگاهی به مرکز شهر انتقال داده نمی شد و با همان رشته های قبلی به کار خود ادامه می داد خیلی وقت پیش تعطیل می شد.

اگر رشته هایی پرطرف داری هم چون حقوق و ارشد جزا به این مرکز اختصاص نمی یافت، دانشگاه آزاد کوهدشت ۳ سال پیش تعطیل می شد. بنده به نمایندگی از مردم مظلوم کوهدشت از زحمات حضرتعالی در این خصوص کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

و اما جناب آقای ملکشاهی!

متأسفانه باید به عرض برسانم در این مدت که حضرتعالی در کسوت نماینده مجلس شورای اسلامی، افتخار خدمت به مردم کوهدشت و رومشکان نصیب تان شده است، مسئولین استانی و شهرستانی اقدام چشم گیری در جهت پیشرفت این مرکز دانشگاهی بر نداشتند!!!

البته گلایه ما بیشتر از مسئولین شهرستان کوهدشت است، که دست روی دست گذاشتند و از ظرفیت و توان حضرتعالی در مسیر رشد این مرکز دانشگاهی قدمی برنداشتند، تا این که دانشگاه آزاد کوهدشت از مرکز به دانشکده تبدیل شد و اگر این روال ادامه پیدا کند، دانشگاه آزاد کوهدشت به طور کامل حذف خواهد شد.

 

جناب آقای ملکشاهی!

بنده حقیر عضو کوچکی از دانشگاه آزاد اسلامی هستم و نیک می دانم نگارش و انعکاس رسانه ای این نوشتار ممکن است در آینده مشکلاتی برای بنده پیش بیاورد؛ اما وقتی من خود را  خطرنگار(شما بخوانید خبرنگار) خطاب کردم، بر خود لازم می دانم نسبت به انجام رسالت مطبوعاتی خویش اقدام نمایم و مصالح عمومی مردم را فدای موقعیت شغلی خویش نکنم.

حال با وضع موجود دیگر تکلیفی بر عهده حقیر نیست، چرا که این خطر را به حضرتعالی و مردم شریف شهرستان کوهدشت اطلاع دادم.

 

جناب آقای ملکشاهی!

شهرستان کوهدشت از لحاظ جمعیت و وسعت سومین شهر استان لرستان محسوب می شود. اما متأسفانه علیرغم این ظرفیت مرکز دانشگاه آزاد این شهر در جایگاه مناسبی قرار ندارد و با عرض پوزش از مردم مظلوم این دیار باید بگویم که دانشگاه آزاد کوهدشت در مرتبه ای پایین تر از مراکز شهرهایی هم چون الشتر، دروود، پلدختر و الیگودرز می باشد.

 

و اما در آخر…

جناب آقای ملکشاهی! ما همه از ظرفیت و نفوذ حضرتعالی در هیات امنای استان لرستان و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کشور اطلاع داریم و با جرأت می گوییم اگر ظرفیت حضرتعالی در راستای حل این مشکل فعال شود، دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت از خطر تعطیلی در امان خواهد ماند وگرنه این فرصت با ارزش هم چون فرصت های دیگر سوخته خواهد شد و تنها کسی که در این بین قربانی خواهد شد، فرزندان مظلوم و محروم این دیار خواهند بود.

امید آن می رود حضرتعالی در اولین فرصت برای حل این مشکل آستین همت بالا بزنید و برگ زرینی به کارنامه کاری خود بیفزایید.

والعاقبه للمتقین

حسین ناصری

منبع: سایت وهار

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام به جناب ناصري ازاينكه درراستاي علم ودانش تلاش ميكنيد جاي سپاسگزاري دارد اما دانشگاه زماني معناي واقعي دارد كه براي ارايه علم ودانش ارزش قايل شويم وعلم را ازهركسي كه جايگاه علمي داردكسب كنيم نه اينكه كسب علم را سياسي وباند بازي كنيم ودانشگاه آزاد را فقط جايگاه طرف داران اندك آقاي ملكشاهي بدانيم والبته شايدجناب ملكشاهي خودش با اين روندي كه كارگزاران دانشگاه آزادكوهدشت درپيش گرفته اند ناراضي يابي اطلاع باشد ولي به هرحال علم زماني رونق وپيشرفت حاصل ميكندكه درآن مكان رقابت علمي وجذب اساتيد خوش نام وانقلابي وداراي بارعلمي، مدرس باشندتادرآينده دانشجويان باسواد ومتعهد توليد شود نه راي دهندگان كذايي ونان به نرخ روزخور وبي اطلاع از بحرانهاي علمي وآموزشي .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.