• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نتایج مرحله استانی جشنواره مدهامتان در لرستان/حجت الاسلام موسوی:نهادینه سازی فرهنگ قرآنی، موجب سعادت دنیا و آخرت بشریت می شود.

  • کد خبر : 19514
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
نتایج مرحله استانی جشنواره مدهامتان در لرستان/حجت الاسلام موسوی:نهادینه سازی فرهنگ قرآنی، موجب  سعادت دنیا و آخرت بشریت می شود.

مرحله استانی دهمین مسابقات قرآنی مدهامتان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

تصاویر مسابقه استانی مدها متان در خرم آباد آبان 94 (2)به گزارش“کانون سبحان”، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان امروز(16 آبان) در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان در استان لرستان، گفت: نهادینه سازی فرهنگ قرآنی و تلاش برای شکوفایی استعدادهای قرآنی اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد مهم ترین هدف و رویکرد جشنواره قرآنی مدهامتان است.

وی، با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: قرآن نسخه ای نجات بخش برای بشریت است و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی، موجب  سعادت دنیا و آخرت بشریت می شود.

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ قرآنی از رویکرد های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، اظهار داشت: در کانون های فرهنگی وهنری مساجد تلاش می شود با جذب جوانان به مساجد در راستای نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی و ارزش ها تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: کمال معرفت و شناخت قرآن کریم در تدبر در قرآن و ژرف اندیشی در معانی کلام نورانی معجزه پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) به عنوان  نسخه نجات دهنده بشر است.

 تصاویر مسابقه استانی مدها متان در خرم آباد آبان 94 (3)

گفتنی است، در ادامه این مراسم طبق آرای هیئت داوران نفرات برتر دهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته تصحیح حمد و سوره احمد رضا محمدی، سید محمد موسوی و رهام فیضیان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

همچنین در بخش خواهران، رشته تصحیح حمد و سوره راضیه ولی پور، معصومه برار زاده، کوثر غلامی به عنوان نفرات اول تا سوم استانی معرفی شدند.

در رشته اذان که در دو بخش زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار شد که در بخش بالای 18 سال مسعود فتحی، حمید مومنی و محمد پیریانی به عنوان نفرت برتر انتخاب شد.

همچنین در رشته اذان زیر 18 سال نیز، سجاد کوشکی، امیرمحمد عبدالهی و حسین نازاریان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم استانی معرفی شدند.

 همچنین رضا ایازی و سعید کاهوند به عنوان نفرات برتر مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته حفظ 10 جزء برادران بالای 18 سال، با رای هیئت داوران انتخاب شدند.

 در رشته حفظ 10 جزء زیر 18 سال نیز علی ولی پوری، علی مرزبان و سید محمد موسوی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم مرحله استانی دهمین مسابقات قرآنی مدهامتان انتخاب شدند.

در بخش خواهران حفظ کل قرآن کریم زهرا ملکی و اکرم رباطی به عنوان نفرات برتر، در رشته حفظ20 جزء نیز فاطمه نادر اکرم بهلولی و سهیلا حسینی فر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

همچنین محبوبه اسدالهی، مریم ملکشاهی و ریحانه خسروی نیز در رشته حفط 5جزء به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم دهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در استان لرستان انتخاب شدند.

در رشته ترتیل رده سنی بالای 18 سال نیز علی رضا روزبهانی، فرشاد مرادیانی و محمد محسنی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم استانی انتخاب شدند.

در رده سنی زیر 18 سال نیز، علی رضا محمدی، محمد همتی و سیدمحمد حسینی به ترتیب به عنوان نفرات برتر مرحله استانی دهمین مسابقات قرآنی مدهامتان انتخاب شدند.

در رشته قرائت قرآن کریم رده سنی بالای 18 سال نیز وحید کرمی، مهدی پاپی و محمد آریانا به ترتیب به عنوان سه نفر برتر استانی  انتخاب شدند.

در رده سنی زیر 18 سال نیز محمد کرمی، عرفان پور مرادی و مهران گنجی، به عنوان سه نفر برار مرحله استانی دهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در استان لرستان انتخاب شدند.

گفتنی است، عزت الله گوشه ای، احسان بیرانوند، حسن رضا مرادی و حامد داوودی داوری مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان را برعهده داشتند.

شایان ذکر است، برگزیدگان مرحله استانی این سری از مسابقات به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان که آذر ماه امسال در استان اصفهان راه می یابند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=19514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.