• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نفرات برتر جشنواره قرآنی مدهامتال استان لرستان/اسماعیل اسماعیلی زاده از شهرستان کوهدشت نفر دوم حفظ 10 جزء

  • کد خبر : 2266
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۵۱

اسامی نفرات برتر مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در استان لرستان اعلام شد.   به گزارش “کانون سبحان“، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(11 آبان) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، اظهار کرد: مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور 70 […]

اسامی نفرات برتر مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در استان لرستان اعلام شد.

 

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(11 آبان) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، اظهار کرد: مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور 70 شرکت کننده در خرم آباد برگزار شد.

 

 

 

وی، افزود: شرکت کنندگان در بخش استانی این جشنواره شامل برگزیدگان مرحله  شهرستانی این جشنواره، از سراسر شهرستان های این استان بودند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این جشنواره که در دی ماه امسال در استان خوزستان برگزار می شود راه می یابند.

 

 

 

وی، ابراز کرد: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت، حفظ، اذان، تفسیر، مفاهیم و نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شده است.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد: در بخش ترتیل با نظر هیئت داوران این جشنواره علی امیری یاراحمدی از شهرستان بروجرد، وحید مطهری از خرم آباد و سعید روشن نیا از الشتر به ترتیب به عنوان های اول تا سوم این جشنواره استانی معرفی شدند.

 

 

 

وی، ادامه داد: در بخش قرائت علیرضا روزبهانی از بروجرد، سجاد فلاح پور از پلدختر و سید امیرحسین موسوی از خرم آباد به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ابراز کرد: در رشته حفظ جزء یک ابراهیم محمدی از شهرستان ازنا به عنوان نفر اول معرفی شد.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: در رشته حفظ سه جزء قرآن نیز ابوالفضل فریدونی از شهرستان ازنا به عنوان نفر اول این رشته معرفی شد.

 

 

 

وی، اظهار کرد: در بخش حفظ 5جزء نیز علی مرزبان از شهرستان ازنا و امیرحسین طاهری از خرم آباد به عنوان نفرات اول و دوم این بخش معرفی شدند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، افزود: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز سعید کاوند از شهرستان بروجرد و اسماعیل اسماعیلی زاده  از شهرستان کوهدشت به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم این جشنواره معرفی شدند.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان  با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفته اند، گفت: نفرات اول هر رشته در مرحله استانی به مرحله کشوری جشنواره قرآن مدهامتان راه می یابند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: مرحله استانی رشته تفسیر قرآن کریم ویژه ائمه جماعت مساجد، نیز 22 آبان ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

 

 

 

گفتنی است، مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان 9 تا 12 دی ماه امسال به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

 

منبع:شبستان

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.