• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نفوذ دشمن از زاویه ای دیگر/حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی

  • کد خبر : 19665
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
نفوذ دشمن از زاویه ای دیگر/حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی

چند صباحی است واژه «نفوذ دشمن »به سرزبان ها افتاده است.بسیاری مسرور از متولد شدن نفوذ و سخن از نفوذ معاندان را برای پاسداری از انقلاب لازم می دانند. برخی بحث نفوذ را واژه ای برای کوبیدن طیفی خاص می دانند .

نفوذدشمن از زاویه ای دیگرسرویس یادداشت و مقاله “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام و المسلمین سید صادق محمدی وفایی:

از دانشمندی پرسیدند بهترین شکار کدام است؟
گفت: شکار دل‏های خلق، زیرا اگر دل‏های آنان را به دست آوری همه چیز از پی او خواهد آمد و در هیچ چیز از تو مضایقه ننمایند.

چند صباحی است واژه «نفوذ دشمن »به سرزبان ها افتاده است.بسیاری مسرور از متولد شدن نفوذ و سخن از نفوذ معاندان را برای پاسداری از انقلاب لازم می دانند. برخی بحث نفوذ را واژه ای برای کوبیدن طیفی خاص می دانند .

خرد بنده می گوید در این که دشمنانی سرسخت داریم شکی نیست به یقین دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس مرزی و حدی نمی شناسند و از هر ابزاری و ازهر راهی و هر نوع نفوذ و نفوذیی هم استفاده می کنند.اما نفوذ آن دشمنان زمانی به ثمر می نشیند که زمینه هایی برای نفوذ وجود داشته باشد.یکی از چیزهایی که نفوذی ها را به مقصود می رساند ناراضی کردن مردم است.

این ملت شهید داده اند تا در جامعه ارزش های اسلامی و راه و رسم امام علی(ع) پیاده شود. روحیه انقلابی و ایثارگری و بی اعتنایی به زخارف دنیا در میان مسولین باید تقویت شود. مسولین نظام باید بیش از این نهادها و ادارات و سازمان ها را از افراد انقلابی و دلسوز و پاکدست پر کنند.و گرنه اگر مدیرکلی بلغزد اگر عالی جنابی از بانک، اختلاسی شود اگر کارمندی و اداره ای از نظام در دام اعتیاد و رشوه و خلاف و پارتی بازی بیفتد و حکومت او را مجازات نکند ، اثرات مخربی در ذهن مردم به جا خواهد گذاشت.

اگر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از هر راه و بی راهی برای جمع کردن رای استفاده کند و چشمان تیز بینی نباشد که او را ببیند و مجازات کند لایه هایی از جامعه نسبت به نظام دلسرد می شوند و زمینه ای برای نفوذ ایجاد می شود.

اگر صدا و سیما عادلانه و عاقلانه برنامه هایی را اجرا نکند برای معاندین انقلاب رخنه ای برای نفوذ ایجاد می کند .و برخی از خانواده ها از روی لج هم شده ماهواره ای می شوند.آمدن ماهواره همان و نفوذ شایعات و بزرگ نمایی مشکلات و لجن مالی کردن مسولین کشور و به حاشیه بردن دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی همان.

اگر ایران خودرو و …در فروختن تولیداتشان برای مردم دلسوزی نکنند و مردم احساس کنند از طرفی نمی توانند ماشین های باکیفیت خارجی را سوار شوند و از طرفی ماشین های بی کیفیت را با گران ترین قیمت می خرند، نارضایتی تولید می شود و همین ناخرسندی ها ، زمینه نفوذ را ایجاد خواهند کرد.

اگربانک ها پولهای مردم را با کمترین سود به تصرف در بیاورند و در دادن تسهیلات به همان مردم بالاترین بهره را بگیرند و حتی دیرکرد هم بگیرند ،به همین اندازه زمینه نفوذ بیگانگان را ایجاد خواهند کرد.

اگر سیلی یا حوادث غیرمترقبه ای بیاید برخی از اداراتی که وظیفه خدمت رسانی را دارند ، هیچ تلاش و کوششی نکنند یا در حد مناسب ظاهر نشوند اعتماد مردم ضربه خواهد خورد و به همین تناسب راه برای نفوذی ها باز می شود.

برخی از مردم نسبت به اموال مسولین نظام حساسیت خاصی دارند و به صراحت می گویند فلان رئیس ،فلان ماشین و … را از کجا آوردند ؟

اگر فسادی اتفاق بیفتد حتی برخی ها به خاطر ارتکاب فساد هم اعدام شوند،عده ای از همین مردم می پرسند این عوامل فسادند و آمران فساد را چرا محاکمه نکردند؟ بنابراین روشنگری و شفاف سازی امری ضروری است .پس ای وزرا ای نمایندگان ای دولتیان وای مسولین نهادها و سازمان ها ، نلغزیدن شماها برای نابودی هر نفوذ و نفوذیی بسیار مهم است .جد و جهد فراوان کنید که هر گز نلغزید اگر هم کسی فاسد شد بدون هیچ گونه توجهی به باند و جناح او را به دستگاه قضائی بسپارید.

عزیزان مسئول!

آیا یادتان می آید فساد سه هزار میلیاردی انفاق افتاد و حتی برخی اعدام و برخی زندانی شدند؟ اکنون هم تا از امربه معروف و نهی از منکر سخنی می گوییم ،بعضی ها می گویند سه هزار میلیارد کو؟

گویند: روزی ابو حنیفه از محلی می‏گذشت، طفلی را دید از جای گل آلود راه می‏رود او را صدا زد و گفت: بچه جان مواظب باش نلغزی.آن بچه در جوابش گفت: ای شیخ لغزش من سهل است، تو خود مواظب باش که نلغزی، چون از لغزش تو پیروانت نیز می‏لغزند!

به نظر می رسد مسولین باید بیش از دیگران از انقلاب بگویند و شعارهای انقلابی را برزبان بیاورند و در عمل هم مطابق با گفتار و شعارهایشان عمل کنند.اگر کسی خون شهیدان را فراموش کند با مردم و ارباب رجوعش اسلامی برخورد نکند و حتی بی ر حمی ها ی خود را نشان دهد باید در اسرع وقت عزل شود . چرا که گویند به حاکمی گفتند: «در کشور تو زنی جوان با طبقي زر از شهري به شهري مي رود و كسي به او متعرض نمي شود؟چگونه به این درجه از امنیت رسیده ای!» گفت: «هر جا دزدي ديدم داروغه را گردن زدم!

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=19665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.