• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نقدینگی بایستی به سمت تولید هدایت شود/لزوم جلوگیری از قاچاق دام زنده

  • کد خبر : 60158
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
نقدینگی بایستی به سمت تولید هدایت شود/لزوم جلوگیری از قاچاق دام زنده

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، ظهر امروز حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خداوند متعال مسیر سعادت بشریت، جهت رسیدن به کمال را آماده کرده است. وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان در راستای خواسته‌های مردم، عنوان داشت: در جنگ هشت‌ساله که ظاهرش مصیبت بود، ولی آن‌چنان […]

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، ظهر امروز حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خداوند متعال مسیر سعادت بشریت، جهت رسیدن به کمال را آماده کرده است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان در راستای خواسته‌های مردم، عنوان داشت: در جنگ هشت‌ساله که ظاهرش مصیبت بود، ولی آن‌چنان مستحکم و باقدرت شدیم که استکبار جهانی به خود می‌لرزد.

طهماسبی گفت: خواب‌های آشفته دشمنان علیه انقلاب اسلامی، هرگز تعبیر نخواهد شد و غربی فکر کردن برخی مسؤولان را مردم می‌فهمند.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت: امروز زمان بی‌تفاوتی و دنیاطلبی نیست، چراکه در یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی قرار داریم، در همین تحریم‌ها بود که به فناوری بزرگ هسته‌ای دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به دیدار رئیس بانک مرکزی با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: حضرت آقا بر این تأکید کردند که بایستی ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم را افزایش داد.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت عنوان داشت: نقدینگی را بایستی به سمت تولید هدایت کنیم چراکه اگر در این زمینه ضعیف باشیم، واردات بی‌رویه اقتصاد کشور را نابود خواهد کرد.

طهماسبی وحدت حوزه و دانشگاه را مهم برشمرد و با اشاره به تعلل هفت‌ماهه اروپا در ارائه بسته مالی، اظهار کرد: آمریکا در سناریو به صفر رساندن خرید نفت ایران شکست خورد و دلیلش ایستادگی و استقامت انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مشروع حق مسلم ما است، بیان داشت: برخی از نمایندگان مجلس حرف از برجام های دوم و سوم می‌زنند که بایستی گفت هیچ برجام دیگری در کار نیست چراکه ایمان و وحدت مردم نقطه قوت ایران می‌باشد.

خطیب جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از مواضع نماینده ولی‌فقیه لرستان در جلسه تنظیم بازار استان، گفت: مسؤولین بایستی ضمن نظارت بر قیمت گوشت، مانع قاچاق دام زنده در شهرستان شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.