• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

واکنش اسماعیل دوستی به کندن تابلوی نوفل لوشاتو/آقای چمران از شما می خواهم این موضوع را پیگیری کنید.

  • کد خبر : 2797
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

مهدی چمران در ابتدای یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورا گفت: هتک حرمتی که از سوی نشریه فرانسوی و با حمایت کشور فرانسه و دیگر کشور ها در ارتباط با پیامبر بزرگوار، پیامبر مهر ، پیامبر ادب و صفا انجام شده است را همراه دیگر اقشار ملت ایران محکوم می کنیم. به گزارش “کانون سبحان“  […]

مهدی چمران در ابتدای یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورا گفت: هتک حرمتی که از سوی نشریه فرانسوی و با حمایت کشور فرانسه و دیگر کشور ها در ارتباط با پیامبر بزرگوار، پیامبر مهر ، پیامبر ادب و صفا انجام شده است را همراه دیگر اقشار ملت ایران محکوم می کنیم.

واکنش اسماعیل دوستی به کندن تابلوی نوفل لوشاتوبه گزارش کانون سبحان  با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران یکصدوبیست و پنجمین جلسه شورای شهر برگزار شد . مهدی چمران در ابتدای یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورا گفت: هتک حرمتی که از سوی نشریه فرانسوی و با حمایت کشور فرانسه و دیگر کشور ها در ارتباط با پیامبر بزرگوار، پیامبر مهر ، پیامبر ادب و صفا انجام شده است را همراه دیگر اقشار ملت ایران محکوم می کنیم. وی ادامه داد: پیامبر اسلام پیامبری بود که در خصایل و فضایل انسانی بی مانند بود و این اقدام نشریه فرانسوی نشان از  اسلام ستیزی و ترس از اسلام  دارد.
 
چمران افزود: بهترین و کاراترین پاسخ ها  به این هتاکی ها اتحاد ، اتفاق و انسجام مسلمانان است که ملت مسلمان ما این امر را به وضوح نشان دادند. رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: در کنار این اقدام توهین آمیز همچنین عملیات تجاوز گرانه اسراییل به خاک سوریه را محکوم می کنیم که موجب شهادت فرماندهانی نظیر شهید الله دادی و نیز فرزند شهید عماد مغنیه (جهاد مغنیه) و محمد عیسی شد و ما شهادت این افراد را تبریک و تسلیت می گوییم. مهدی چمران همچنین به درگذشت شاعر انقلابی مشفق کاشانی اشاره کرد و گفت: درگذشت یکی از بهترین و ارزشمندترین شعرای انقلاب اسلامی عباس کی منش یا مشفق کاشانی را تسلیت می گوییم. مشفق کاشانی شاعری بود که در طول دفاع مقدس بارها و بارها در برنامه های عملیاتی و نیز برنامه های شعری که برای دفاع مقدس ترتیب داده شد حضور داشت و همه ، این موارد را به خاطر دارند.  امیدوارم که خداوند روح این شاعر عزیز را با شهدا محشور کند.
 
کندن تابلوی نوفل لوشاتو درست نبود
اسماعیل دوستی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به افزایش افراد مبتلا به مصرف مواد مخدر اظهار داشت: هم‌اکنون در حاشیه اتوبان شهید چمران شاهد هستیم که تعداد این افراد نسبت به گذشته افزایش یافته است و باید بتوانیم با همکاری شهرداری، بهزیستی و نیروی انتظامی اینگونه افراد را جمع‌آوری و ساماندهی کنیم. وی همچنین با اشاره به اهانت اخیر نشریه فرانسوی و اهانت به پیامبر عظیم الشأن اسلام گفت: همه مسلمانان این اهانت را محکوم کرد و بنده نیز از عزیزانی که دیروز در مقابل سفارت فرانسه تجمع و اعتراض کردند تشکر و قدردانی می‌کنم. دوستی  با اشاره به کندن تابلوی نوفل ‌لوشاتو در نزدیکی سفارت فرانسه گفت: این کار نیز به عقیده بنده درست نبود و نباید این کار را صورت می‌گرفت. وی خطاب به مهدی چمران گفت:  نوفل لوشاتو به واسطه اینکه مکان تبعید امام بود نمی بایست از ذهن ها محو شود. آقای چمران همه ما آن روزها و دلهره ها را به یاد داریم و من از شما می خواهم این موضوع را پیگیری کنید. 
 
واکنش اسماعیل دوستی به کندن تابلوی نوفل لوشاتو

 

 چمران نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.