• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

وزیر اطلاعات :مکتب شهید سلیمانی همیشگی و پایدار است

  • کد خبر : 69816
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰:۵۷
وزیر اطلاعات :مکتب شهید سلیمانی همیشگی و پایدار است

به گزارش کانون سبحان،سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر  سه شنبه ۱۶ دی ماه در یادواره شهدای مقاومت که با حضور فرزندان و برادر سردار شهید سلیمانی و برادر گرامی ایشان در مصلی کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهدای تشییع در استان کرمان بیان […]

به گزارش کانون سبحان،سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر  سه شنبه ۱۶ دی ماه در یادواره شهدای مقاومت که با حضور فرزندان و برادر سردار شهید سلیمانی و برادر گرامی ایشان در مصلی کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهدای تشییع در استان کرمان بیان داشت: مکتب حاج قاسم مکتبی فراموش نشدنی و همیشگی و پایدار است.

  1.  وزیر اطلاعات گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه به مرگ لبخند می‌زد و مرگ کوچک‌ترین تزلزلی در اراده او ایجاد نمی‌کرد، با آغوش باز از شهادت استقبال می‌کرد و منطق او منطق حسین‌بن علی (ع) بود.

وی در ادامه گفت: حاج قاسم می گفت «ما ملت امام حسینیم» حرف‌های او از حاشیه به دور بود و این نگاه قرآنی از حاج قاسم شخصیتی برتر ساخته بود. سردار سلیمانی یک فرمانده منحصر به فرد و دارای ویژگی‌هایی بود که در کمتر کسی وجود داشت؛ اولین تلالو وجودی حاج قاسم در عبادت و پیوند او با خدا بود که نفسش را به خدا وصل می‌کرد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: حاج قاسم از نظر بهره هوشی و ذکاوت یک هوش خدادادی داشت و از نظر فکری همیشه بن بست شکن بود و فکر و هوشی سرشار و اثرگذار داشت.

علوی با اینکه حاج قاسم از معرفت، ذکاوت و هوشمندی بالایی برخوردار بود، گفت: این شهید بزرگوار دارای بصیرت خدادادی بود و دشمن فکر می‌کرد با گرفتن جان او می‌تواند او را برای همیشه از مردم بگیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هرگز مغرور نمی‌شد افزود: انسانی با این ویژگی‌ها در میدان عمل درایت و برنامه‌ریزی داشت و در راه خدا به دشمنان هجوم می‌آورد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه حاج قاسم بدون هراس از مرگ به دل دشمن می‌زد، افزود: از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی قدرت تحلیل و تبیین او بود و به همین دلیل هم انسان‌ها حرفش را می‌پذیرفتند.

وی گفت: حاج قاسم شخصیتی استراتژیک داشت و مرد میدان بود؛ زمانی که حاج قاسم فرمانده نیروی قدس شد یک معنا و اثرگذاری دیگری به نیروی قدس داد. پیروزی‌های مکرر او در سپاه قدس باعث نشد که حاج قاسم دچار خودشیفتگی شود بلکه او را در اوج محبوبیت، تواضع و فروتنی نگهداشت.

وزیر اطلاعات بیان کرد: متانت، صمیمت و عواطف انسانی در رفتار حاج قاسم حرف اول را می‌زد و می‌گفت که دوست دارم سرباز بمانم.

وی گفت: دشمن نتوانست خط حاج قاسم را بشکند، دشمن خیال می‌کرد با ترور او می‌تواند به محبوبیت و موجودیت حاج قاسم پایان دهد در حالی که مکتب حاج قاسم شکستنی و پایان پذیر نیست.

وزیر اطلاعات بیان کرد: مکتب حاج قاسم باعث خیزش حاج قاسم‌های بیشماری در سایه سار هدایت‌های مراد حاج قاسم که همان مقام معظم رهبری  است؛ می‌شود.

علوی گفت: پرچم حاج قاسم بر زمین نمی‌ماند تا روزی که پرچم پر افتخار انقلاب به دست حضرت مهدی فاطمه (عج) داده شود.

انتهای پیام//.

Popular searches How can I relieve my back pain. buy cialis Men’s Health.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 165در انتظار بررسی : 165انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.