• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پست‌های مهم و کلیدی در اختیار افراد بی‌تفاوت نباشد

  • کد خبر : 61235
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱:۴۰
پست‌های مهم و کلیدی در اختیار افراد بی‌تفاوت نباشد

امام‌جمعه کوهدشت گفت: پست‌های مهم و کلیدی در اختیار افراد بی‌تفاوت نباشد،بلکه بایستی به افراد مؤمن و دلسوز سپرده شود.

به گزارش کانون سبجان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران در ۲۲ بهمن، جشن پیروزی انقلاب را با راهپیمایی باشکوه و دها میلیون نفری خود در اقصی نقاط این کشور عزیز به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر استکباران جهانی زد.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن پیام اقتدار ملتی بزرگ بود که خبرگزاری‌های مختلف، آن را به جهان مخابره کردند و نشان داد که انقلاب اسلامی تمام محاسبات جنایتکاران را برهم زده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به‌عنوان خورشید عالم‌تاب متعلق به همه آحاد ملت است، اظهار داشت: ثبات کشور، ایجاد زیرساخت‌ها، مشارکت مردم و … از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

طهماسبی باندبازی و خودمحوری را عامل بروز مشکلات در کشور برشمرد و تصریح کرد: ملت ایران علی‌رغم تحریم‌ها، راه الهی خود را پیداکرده است، مسؤولان نیز بایستی با همراهی مردم در عمل فعالیت‌های خود را انجام دهند چراکه حمایت مردم از مسؤولان بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده وظیفه هر مسلمانی است، گفت: پست‌های مهم و کلیدی در اختیار افراد بی‌تفاوت نباشد،بلکه بایستی به افراد مؤمن و دلسوز سپرده شود.

امام‌جمعه کوهدشت پیام رهبر معظم انقلاب را به‌عنوان «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران را مهم و سرنوشت‌ساز ارزیابی کرد و گفت: حضرت آقا فرمود این چهل سال، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت‌آور در ایران اسلامی است، این مدّت، با مدّت‌های مشابه در انقلاب‌های بزرگی همچون انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب هند مقایسه شود که آن انقلاب‌ها چگونه از بین رفته اما انقلاب اسلامی هم چنان با اقتدار ایستاده است.

طهماسبی اشاره‌ای به توصیه‌های امیدبخش رهبری داشت و یادآور شد: بیداری ما مرگ دشمن را به همراه دارد؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برخی اوقات نمی‌بود، بی‌شک دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر از این بود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: این مبارزه و درگیری حق و باطل به خاطر خدا همیشه بوده و هست، انقلاب بااقتدار به‌پیش می‌رود و انتقام خون شهیدان عزیز توسط سپاه قهرمان گرفته خواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: «زکریا بدر علی الجابر» زائری 6 ساله و شیعه‌ای که همراه مادرش برای زیارت پیامبر (ص) راهی مدینه شده بود، به طرز فجیعی توسط یک وهابی سربریده شد که نشان از اوج وحشی‌گری وهابیان دارد.

طهماسبی ضمن انتقاد از لایحه پالرمو بیان داشت: در مدیریت‌ها به کم قانع نباشیم، معنای تدبیر هم یعنی اینکه در جای خودش آزادی، دقت، نظارت، سکوت و فریاد باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.