• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پوشاندن جنایات اسرائیل، عربستان و آمریکا علیه مظلومان توسط رسانه‌های معاند/نقشه‌های دشمن شکست خورده است

  • کد خبر : 68404
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
پوشاندن جنایات اسرائیل، عربستان و آمریکا علیه مظلومان توسط رسانه‌های معاند/نقشه‌های دشمن شکست خورده است

حجت الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت گفت: رسانه‌های معاند در حال پنهان سازی جنایت‌های اسرائیل، عربستان و آمریکا برعلیه مظلومان عالم هستند.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: جریان مباهله یک واقعه قرآنی، تاریخی و دینی عظیم و یک سند افتخار شیعه و برحق بودن پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

وی با اشاره به اینکه ولایت ریشه در قرآن دارد، افزود: ۴۱ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد، الان در یک پیچ تاریخی عظیم قرار داریم و جبهه خط مقاومت و جبهه شیطانی در مقابل هم قرار گرفته است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه های نظامی، تفرقه افکنی و تهاجم فرهنگی شکست خورده‌اند، عنوان کرد: جریان تحریف ریشه قرآنی دارد و عامه مردم را هدف قرار داده است، تصمیم سازان جامعه بایستی هوشیار باشند چراکه دشمن برای آنان نیز نقشه دارد و درصدد این هستند که پیشرفت ها، جهاد سازندگی و خدمات انقلاب اسلامی نادیده جلوه شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند در حال پنهان سازی جنایت‌های اسرائیل، عربستان و آمریکا برعلیه مظلومان عالم هستند، تصریح کرد: زمانی که حق و باطل با هم تمییز داده نشود وتصیمیم ساز اشتباه کند، یک فتنه ایجاد می شود.

طهماسبی ثبات قدم داشتن و روحیه جهادی را رمز موفقیت در تمام عرصه‌ها برشمرد و عنوان کرد: دشمن علیرغم رسانه های مختلفی که دارد و با به راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است.

وی با بیان اینکه با مدیریت جهادی با فساد برخورد شود، اظهار داشت: مبالغی که از مجرمین و مخلین نظام اقتصادی باز پس گرفته می شود، در حوزه تولید وارد شود و با نظارت دقیق بر بازار در زمینه شکوفایی آن کوشش شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به محکم بودن و استواری انقلاب اسلامی ایران، افزود: مفهموم تنش زدایی، صبر، حجاب، انقلابی گری وعدالت خواهی ازنمونه  مواردی است که دشمنان در صدد تحریف آن است.

وی گفت: بحث کاهش جمعیت خود نیز یک جنگ دیگری است که دشمنان درصدد هستند، جمعیت کشور را به بهانه مبارزه با مرگ و میر کودکان کاهش دهند تا جمعیت مسلمانان کاهش یابد.

طهماسبی با اشاره به خوی استکباری مکرون در حادثه انفجار  اخیر در بیروت، گفت: ماه محرم درپیش است ولی پرچم امام حسین(ع) همچنان بابرجاست، ان شاءالله امسال نیز بنا به فرموده مقام معظم رهبری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی لازم عزاداری های محرم را برگزار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از اثرات محرم، بیمه کردن اسلام و قرآن است، مردم روضه های خانگی خود را در فضای باز با رعایت فاصله های اجتماعی و بهداشتی برپا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.