• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کامیاب تیموری: «10 میلیارد ریال اعتبار به استان لرستان برگشت داده می شود.»

  • کد خبر : 16976
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کامیاب تیموری: «10 میلیارد ریال اعتبار به استان لرستان برگشت داده می شود.»

معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار از محل در آمد حاصل از اجاره سالن های ورزشی تا پایان سال جاری به استان لرستان برگشت داده می شود.

2015-08-09_230741به گزارش “کانون سبحان”؛ کامیاب تیموری شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی مسوولان ورزش استان با ورزشی نویسان افزود :در آمد حاصل از اجاره سالنهای ورزشی طبق ماده 88 به خزانه کل کشور واریز می شود .
وی اظهار داشت :درشش ماه اول سال گذشته مبلغ 980 میلیون ریال در آمد حاصل از اجاره سالنهای ورزشی به حساب خزانه واریز شده است.
تیموری تصریح کرد :در شش ماه سال دوم نیز یک میلیارد و 600 میلیون ریال درآمد حاصله دست نخورده به حساب خزانه واریز شده است.
وی با بیان اینکه اجاره بهای واریز شده تا 10 روز قابل برگشت به ادارات کل ورزش و جوانان است ،افزود :با پیگیری و رایزنی مجموعه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان لرستان لرستان تا پایان سال جاری درآمد حاصل از اجاره بهای سالن های ورزشی که سال گذشته به حساب خزانه واریز شده است، مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار را به استان بازگشت خوهیم داد.
وی با اشاره به اینکه در برگشت این مبلغ حق بیت المال و اجاره نشینان سالنهای ورزشی رعایت شده است ،افزود :این میزان اعتبار در جهت توسعه ورزش لرستان هزینه خواهد شد .

ایرنا

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=16976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.