• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

طلسم طلانگرفتن شکسته شد./کسب مدال طلا توسط گرایی در وزن 71کیلوگرم/ مدال برنز به حاجی پور و صالحی زاده رسید.

  • کد خبر : 18243
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
طلسم طلانگرفتن شکسته شد./کسب مدال طلا توسط گرایی در وزن 71کیلوگرم/ مدال برنز به حاجی پور و صالحی زاده رسید.

چهار وزن بعدی از فردا؛ امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم، بهروز هدایت در وزن 75 کیلوگرم، داود اخباری در وزن 85 کیلوگرم،بشیرباباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم .

2015-10-09_064006

به گزارش “کانون سبحان”؛ در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان در کره جنوبی، محمد علی گرایی صاحب مدال طلا شد و حاجی پور و صالحی زاده در وزن های 59 و 98 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.
در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور در دور اول کشتی گیر برزیلی را شکست داد.، وی در دور دوم مقابل حاتم محمود از مصر مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت. حاجی پور در این مرحله ابتدا مقابل آل سعید از لبنان به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با شکست 4 بر صفر ایوان کوی لاکوف از روسیه نایب قهرمان جهان صاحب مدال برنز شد.

در وزن 71 کیلوگرم محمد علی گرایی با شکست یادوا از هند، الکسانیان از ارمنستان و ابراهیم ایلدسوکای از مصر فینالیست شد. وی در این دیدار مقابل جیونگ گیون لی از کره جنوبی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و به مدال طلا رسید.

در وزن 80 کیلوگرم میلاد خسروی در مسابقه نخست مقابل از مصر باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.در وزن 98 کیلوگرم، سید مصطفی صالحی زاده در مسابقه نخست ایوب اف از آذربایجان را شکست داد.، وی در دور دوم مقابل ویلیامز از آمریکا به پیروزی رسید.، اما در مرحله نیمه نهایی برابر نیکیتا ملینیکوف قهرمان جهان از روسیه مغلوب شد. صالحی زاده برای کسب مقام سوم مشترک، مقابل جیانگ از چین با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

رقابت های چهار وزن دوم و پایانی فردا برگزار می شود، که امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم، بهروز هدایت در وزن 75 کیلوگرم، داود اخباری در وزن 85 کیلوگرم و بشیرباباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم به مصاف رقبا می روند.

گفتنی می باشد سرمربی تیم ملی ایران را روح الله دل انگیز برعهده دارد که اهل کوهدشت لرستان می باشد. که چندی پیش در مصاحبه با خبر گزاری فار س گفته بود : امید وارم طلسم طلا نگرفتن را بشکنیم.   که این طلسم در این رقابت ها با مربیگری وی شکسته شد.

لینک خبر مرتبط:

روح‌الله دل‌انگیز:امیدوارم طلسم طلا نگرفتن را بشکنیم/ حضور «بنا» به بچه‌ها انگیزه داد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=18243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.