• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در آینده: ایران ماری است که پیش از نیش زدن، باید آن را کشت.

  • کد خبر : 3014
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹

یک نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید که ایران همچون ماری است که پیش از نیش زدن، باید آن را کشت.   به گزارش “کانون سبحان“، مایک هوکابی، فرماندار سابق آرکانزاس و کسی که از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی نام برده می‌شود، ایران […]

یک نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید که ایران همچون ماری است که پیش از نیش زدن، باید آن را کشت.

 

به گزارش کانون سبحان، مایک هوکابی، فرماندار سابق آرکانزاس و کسی که از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی نام برده می‌شود، ایران را به ماری تشبیه کرد که باید قبل از گزدین آن را کشت.

 

به نوشته روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، وی که در اورشلیم (قدس اشغالی) و در بین روزنامه‌نگاران اسرائیلی سخن می‌گفت، ایران را به ماری تشبیه کرد که قابل اعتماد نیست.

 

وی همچنین از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌عنوان تنها کسی نام برد که شایستگی هشدار دادن به جهان در خصوص خطرات دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای را داراست.

 

هوکابی همچنین تصریح کرد که علی‌رغم اختلاف پیش آمده بر سر سفر نتانیاهو به آمریکا برای سخنرانی در کنگره، هم دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان آمریکایی از اسرائیل حمایت می‌کنند.

 

وی ضمن حمایت قاطع از سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا افزود: «آمریکایی‌ها نیاز دارند که بدانند تهدیدات ایران چیست و بدانند که این تهدیدات تنها متوجه اسرائیل نیست بلکه متوجه ایالات متحده و بقیه جهان هم هست.»

 

سخنان هوکابی در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا تهدید کرده‌اند در سخنرانی نتانیاهو حاضر نخواهند شد.

 

منبع:فارس

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.