• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

‎‎وفای سگ و بی و فایی و خود فروشی برخی ها!

  • کد خبر : 2847
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

چند روز قبل کتاب ارزشمند چهل حدیث امام خمینی«ره»را گشودم تا نکاتی ناب ازآن امام سفر کرده برای یادداشت«دروغ کلید گناهان» انتخاب کنم.آن عالم الهی در ذیل روایت «دروغ بدتر از شراب است» نوشته بودند: “کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی: چند روز قبل کتاب ارزشمند چهل حدیث امام خمینی«ره»را گشودم تا نکاتی […]

چند روز قبل کتاب ارزشمند چهل حدیث امام خمینی«ره»را گشودم تا نکاتی ناب ازآن امام سفر کرده برای یادداشت«دروغ کلید گناهان» انتخاب کنم.آن عالم الهی در ذیل روایت «دروغ بدتر از شراب است» نوشته بودند:

کانون سبحان؛ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی: چند روز قبل کتاب ارزشمند چهل حدیث امام خمینی«ره»را گشودم تا نکاتی ناب ازآن امام سفر کرده برای یادداشت«دروغ کلید گناهان» انتخاب کنم.آن عالم الهی در ذیل روایت «دروغ بدتر از شراب است» نوشته بودند:« بدتر بودن دروغ از شراب واقعیت و به دور از مبالغه است و این توجیه و تفسیر از روایت ناشی از ضعف ایمان است.»

قرآن کریم نیز به صراحت می فرماید اولئك كالانعام بل هم اضل .این آیه ی شریفه نیز به شخصیت باطنی و جایگاه گروهی از انسان ها نظر دارد که به حدی از از ارزشها و یاد خدای مهربان فاصله می گیرند که در مرتبه ای پست تر از چهار پایان جای داده خواهند شد.

 

قرآن که سخن خداست برای ایمان داران بالاترین و محکم ترین سند است ولی برخی ها که به فقر ایمان و بینش اسلامی دچارند با تعجب می گویند مگر می شود طایفه ای از انسان ها از چهارپایان پست تر باشند؟!

 

غافل از این که خداوند توانا ،حیوانات را با صفاتی مختلف و غرایزی گوناگون آفریده است.مثلا از بین حیوانات سگ را بسیار با وفا و علاقمند و دلسوز( انسان) آفریده است.

 

امام صادق(ع) می­فرماید: «محبت سگ به صاحبش تا حدی است که حاضر است جانش را فدای مال و جان صاحبش کند و هر چه در راه خدمت به صاحب و مالکش رنج و درد گرسنگی بکشد او را رها نمی کند.»(توحید مفضل).

 

حال این همه وفای سگ را ببینید و بی وفایی برخی از لندن نشینان ایرانی را که به هربهانه ای از جمهوری اسلامی ایران و ارزش های الهی فاصله می گیرند و گاه برای آن که سرسپردگی خود را به اثبات برسانند در صدا و سیمای کشورهای معاندحاضر می ­شوند و ناجوانمردانه به انقلاب اسلامی و ارکان آن حمله می کنند! وحتی به سمت به رسمیت شناساندن اسرائیل غاصب و کودک کش حرکت می کنند .یکی از همین لندن نشینان در پاسخ به سوالی در مورد مشروعیت رژیم صهیونیستی گفته بود:«این سوال خیلی خیلی سختی هست بگذارید بعدا به آن پاسخ بگویم!»

 

در مورد هولوکاست نیز گفته بود :« اگر حتی یک یهودی هم کشته شده باشد یک فاجعه جهانی رخ داده است؟»

 

و در سوال دیگری با مضمون حمله به ایران او می­گوید: «امریکا در مورد مسائل ایران و برخورد با ایران بایستی از قدرت هم استفاده کند!»

یا للعجب وفای این به اصطلاح روشنفکران را چه شده است که با شارلی ابدوها و اهانت کنندگان به رسول اعظم اسلام می سازند ولی با جمهوری اسلامی نمی­سازند؟!

با کامرون نخست وزیر بریتانیا که از نشریه شارلی ابدو و توهین به پیامبراکرم(ص)،دفاع کرد و گفت:«این بخشی از زندگی در یک کشور آزاد است!» می سازند ولی زیر چتر نظام جمهوری اسلامی قرار نمی گیرند؟!

 

آیا از منظر برخی ها ولایت کامرون و شارلی ابدوها تا این حد ارزشمند است که هر گونه اهانت و تحقیری را به خاطر آن تحمل می کنند ؟!

 

یکی دیگر از این سرسپردگان “علیرضا نوری زاده” است .به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، “علیرضا نوری زاده” از عناصر شناخته شده ضدانقلاب است که در پوشش کار رسانه ای، مأموریت تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی را انجام می دهد.نامبرده پس از جذب شدن توسط سرویس جاسوسی انگلیس(MI6) بخش ویژه ای از فعالیت های خود را به توجیه سیاست های استعماری غرب در رسانه های مکتوب و تصویری معطوف نمود.

 

وی که به زبان های انگلیسی و عربی نیز مسلط است، علاوه بر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، گاه گاه در رسانه هایی همچون الجزیره، بی بی سی، العربیه و… حضور می یابد و با هدایت سرویس امنیتی انگلیس، منویات آنان را تبلیغ می کند.

 

مدیر شبکه ایران فردا راجع به حمایت های خود از فرقه ضاله بهائیت مدعی شد: «آئین بهائی در جهان احیا شده و روزی 100 نفر به آن می پیوندند. آن ها در تمام دنیا محفل و مجلس دارند و فعال هستند… کاش یک ذره از وجود بهائی ها در شماهایی که داخل ایران هستید، بود.»

 

نوری زاده پس از خوشخدمتی به MI6، مجوز راه اندازی یک تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان را در پایتخت انگلیس -لندن- دریافت کرد.وی که از رهگذر همکاری با شبکه العربیه (وابسته به آل سعود) و حمایت از گروهک تجزیه طلب “الأحوازیه” مورد عنایت دربار عربستان نیز قرار گرفته بود، با مساعدت مالی آنان تلویزیون «ایران فردا» را افتتاح نمود.و بنا به خواست پشتیبانان خود، آن را به بلندگویی برای “تبلیغ علیه ایران اسلامی””ترویج وهابیت و بهائیت” ، “تقویت صهیونیسم” ، “تضعیف جبهه مقاومت” و… بدل ساخت.

 

وی گروه های جهادی همچون حزب الله، جهاد اسلامی و حماس را آماج حملات شدید تبلیغاتی قرار می دهد و از رهبران مقاومت با ادبیاتی موهن یاد می کند. این در حالی است که تجلیل از فرماندهان جنایت پیشه ارتش صهیونیستی و سیاستمداران بدنام اسرائیل جزء برنامه های ثابت اوست.آری

 

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی

چه میان نقش دیوار و میان آدمیت؟

خورو خواب و خشم و شهوت شعب است و جهل و ظلمت

حیوان خبر ندارد زجان آدمیت

 

در این مورد علاوه بر منافقین می توان به سرسپردگی برخی ها در موضوع هسته ای به اسرائیل خبیث اشاره کرد.«علي جمالي فشي، » در 22 دي ماه 88 با جاسازي بمب در يک دستگاه موتورسيکلت و پارک کردن آن مقابل منزل شهيد علي‌محمدي، آن دانشمند هسته ای را به شهادت رساند و فقط در مقابل 120 هزار دلار کشور و دنیا و آخرت خود را فروخت.

 

او پیش از اجرای حکم اعدام گفته بود : «نمی‌دانم چه بگویم خیلی از کارها و تجربه‌ها راه برگشت ندارد. پایان راه کج و بدی همین جایی است که من ایستاده‌ام.

 

من آینه آینده آنهایی هستم که در این راه گام بر می‌دارند.»

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.