• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

روح الله دل انگیز: طالب نعمت پور پتانسیل کشتی گرفتن و افتخار آفرینی تا المپیک 2020 را داشت.

  • کد خبر : 20177
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
روح الله دل انگیز: طالب نعمت پور پتانسیل کشتی گرفتن و افتخار آفرینی تا المپیک 2020 را داشت.

پس از خداحافظی طالب نعمت پور کشتی گیر کوهدشتی ، از میادین قهرمانی کشتی فرنگی ، صاحب نظران زیادی به این خواسته نعمت پور واکنش نشان دادند که از جمله این صاحب نظران روح لله دل انگیز سرمربی تیم ملی نیروهای مسلح و همشهری ایشان بود .

روح الله دل انگیز طالب نعمت پور پتانسیل کشتی گرفتن و افتخار آفرینی تا المپیک 2020 را داشت.به گزارش“کانون سبحان”؛ پس از خداحافظی طالب نعمت پور کشتی گیر کوهدشتی ، از میادین قهرمانی کشتی فرنگی ، صاحب نظران زیادی به این خواسته نعمت پور واکنش نشان دادند که از جمله این صاحب نظران روح لله دل انگیز سرمربی تیم ملی نیروهای مسلح و همشهری ایشان بود .

روح الله دل انگیز در گفتگو با خبرنگار ارجانیور اینگونه به خداحافظی طالب نعمت پور واکنش نشان داد : طالب نعمت پور پتانسیل این را داشت که تا المپیک 2020 کشتی بگیرد و افتخار آفرینی کند .

وی ادامه داد : با وجود اینکه سه ماه دیگر به پایان محرومیت طالب نعمت پور مانده بود و آقای بنا نیز به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوتش کرده بود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد که همه رو با این تصمیم متاثر کرد . البته نعمت پور از پتانسیل بالای برای مدیریت و مربیگری برخوردار است و با تجربیات که در دوران قهرمانی کسب کرده و با تحصیلات دانشگاهی که در سطوح بالای علمی برخوردار هست قطعا در آینده حرفهای زیادی در این عرصه ها خواهد داشت .

روح الله دل انگیز در ادامه افزودند : من خودم از نزدیک مدیریت ایشان را در امر هدایت تیم بیمه رازی در مسابقات لیگ کشور که در هر دو مرحله قهرمان لیگ کشور شد و به جام باشگاهای جهان راه یافت را مشاهده کرده ام و نشان داده که در امر مدیریت بسیار قوی هستند .

این مربی ارزنده کشتی کشور ضمن بیان اینکه قطعا مردم هیچوقت افتخارات بزرگ طالب نعمت پور که بارها باعث به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان شد فراموش نخواهند کرد، اظهار داشت : به هر حال نباید فراموش کرد که طالب نعمت پور با تمام فراز و نشیب های که در دوران قهرمانی برای وی پیش آمد با کسب عناوین مختلف در سطح جهان و آسیا از نوابغ ورزش کشور و استان لرستان به ویژه باعث افتخار شهرستان قهرمان پرور کوهدشت بوده و ماندگار خواهد ماند .امیدوارم در آینده در عرصه مربیگری و مدیریت باز باعث افتخار و پیشرفت جوانان این مرز و بوم و شهرستان کوهدشت باشد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=20177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.