• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

حجت‌الاسلام علی پاکدامن:آمریکا به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است.

  • کد خبر : 20366
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
حجت‌الاسلام علی پاکدامن:آمریکا به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهدشت گفت: آمریکا به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است.

2015-11-24_121003

به گزارش “کانون سبحان”؛ به نقل از فارس حجت‌الاسلام علی پاکدامن  در همایش نقش زنان در بسیج که در محل فرهنگ‌سرای ارشاد این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به نقش زنان در وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: زنان هم پا به پای مردان در مبارزه علیه رژیم پهلوی سهیم بودند.

وی با اشاره به جایگاه عظمت شهدا، یادآور شد: باید در مقابل نام تمام شهدا تعظیم کنیم، چراکه شهدا حق حیات مادی و معنوی بر گردن ما دارند و امنیت امروزه ایران اسلامی را مدیون رشادت شهدا هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کوهدشت بیان داشت: آمریکا و غرب ایران را تحریم اقتصادی می‌کنند تا حتی ابتدایی‌ترین ابزار به کشور ما وارد نشود و از طرف دیگر به دنبال احداث رستوران‌های زنجیره‌ای در ایران هستند.

وی بابیان اینکه دشمن برای مقابله با ایران به جنگ نرم روی آورده است، گفت: هر انسان آگاه متوجه می‌شود که هدف آمریکا از ورود به ایران تهاجم فرهنگی است.

پاکدامن با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در استقلال جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: از نمونه‌های اجرای اقتصاد مقاومتی درست استفاده نمودن از منابع است، همان‌گونه که در احادیث آمده است بهترین اهل ایمان کسانی هستند که اهل اسراف نیستند.

گفتنی است، همایش نقش زنان در بسیج  به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان، بانوان و اقشار مختلف جامعه در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای ارشاد شهرستان کوهدشت برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=20366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.