• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

روح‌الله دل انگیز:کشتی‌گیران شوش از پتانسیل بالایی برخوردار هستند./مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • کد خبر : 20745
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
روح‌الله دل انگیز:کشتی‌گیران شوش از پتانسیل بالایی برخوردار هستند./مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش«کانون سبحان» به نقل از فارس، این روزها تیم‌های کشتی ناشنوایان برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی 2016 اردوی 10 روزه‌ای را در شهرستان شوش برگزار کرده است. این تیم‌ها که چند روزی است در خانه کشتی شوش اردوی آمادگی خود را آغاز کرده‌اند از این تجربه، اظهار رضایت می‌کنند. *کشتی‌گیران شوش از پتانسیل […]

پيام تشکر «روح الله دل انگيز » سرمربي کوهدشتيبه گزارش«کانون سبحان» به نقل از فارس، این روزها تیم‌های کشتی ناشنوایان برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی 2016 اردوی 10 روزه‌ای را در شهرستان شوش برگزار کرده است.

این تیم‌ها که چند روزی است در خانه کشتی شوش اردوی آمادگی خود را آغاز کرده‌اند از این تجربه، اظهار رضایت می‌کنند.

*کشتی‌گیران شوش از پتانسیل بالایی برخوردار هستند

سرمربی تیم جوانان کشتی ناشنوایان در حاشیه این اردو در گفت‌وگو با فارس در شوش، با ابراز رضایت از میزبانی این شهرستان اظهار کرد: از آبان‌ماه امسال، اردوهای مقطعی تیم های ملی کشتی ناشنوایان آغاز شد که بعد از اردوی تهران، شوش را به‌عنوان دومین محل اردو انتخاب کردیم.

روح‌الله دل انگیز افزود: اردوهای دیگری نیز در برنامه داریم که البته استان‌های زیادی درخواست میزبانی کرده‌اند اما با توجه به میزبانی مناسب شوش و تمایل کشتی‌گیران به حضور در این شهرستان، اردوی دیگری را در شوش برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان از اهمیت زیادی برخوردار است، اضافه کرد: این مسابقات به میزبانی ایران در اردیبهشت ماه سال 1395 و در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز، ایران میزبان این مسابقات بود که در رده‌های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

سرمربی تیم‌های کشتی ناشنوایان در ادامه، از شوش به‌عنوان یکی از کهن‌ترین شهرهای کشور یاد کرد و با بیان اینکه این اردو، یک تجربه متفاوتی برای ما است، گفت: شوش بزرگان زیادی را به کشتی کشور معرفی کرده که در این میان، می‌توان از دبیر فدراسیون کشتی کشور، حمید بنی‌تمیم یاد کرد.

دل انگیز با اشاره به اینکه کشتی‌گیران شوش از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، افزود: کشتی گیران این شهرستان، این توانایی را دارند که همیشه در سطوح مختلف قهرمانی، موفق و مدال آور باشند.

*شرایط میزبانی مطلوب است

مربی جوانان و نوجوانان تیم ملی کشتی ناشنوایان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش، شرایط میزبانی را مطلوب ارزیابی کرد و  اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، برنامه اردوها، از بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و فنی کشتی‌گیران تا انتخاب تیم و پیکره اصلی آن ادامه خواهد داشت.

سعید صرخه با بیان اینکه اردوی شوش 10 روزه است، افزود: در حال حاضر چهار روز از برپایی این اردو می‌گذرد که با توجه به سطح بالای مسابقات جهانی 2016 و حضور کشورهای صاحب کشتی، تلاش می‌کنیم تا کشتی گیران کشور را به سطح آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، روح الله دل‌انگیز در سال 93 طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا، به عنوان سرمربی تیم‌های کشتی ناشنوایان منصوب شد.

وی در بازی‌های المپیک نیروهای مسلح (سیزم)، توانست برای نخستین بار، تیم ملی ایران را به نایب قهرمان جهان برساند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=20745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.