• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امام جمعه کوهدشت:اگر هنر نباشد زیبایی ها و محسوسات ملموس نمی گردد./مسئولان پای درد دل هنرمندان بنشینندو از آنان حمایت کنند.

  • کد خبر : 21011
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
امام جمعه کوهدشت:اگر هنر نباشد زیبایی ها و محسوسات ملموس نمی گردد./مسئولان پای درد دل هنرمندان بنشینندو از آنان حمایت کنند.

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام  طهماسبی امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت، در مراسم اختتامیه سوگواره عکس «محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان» در کوهدشت گفت:  خدای هستی به صورتی هنرمندانه قرآن کتاب آسمانی اش را را نازل فرمود. وی در ادامه افزود: اگر هنر نباشد زیبایی ها و محسوسات ملموس نمی گردد،این چهره و […]

تصاویر اختتامیه سوگواره عکس«محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان»در کوهدشت (17)به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام  طهماسبی امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت، در مراسم اختتامیه سوگواره عکس «محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان» در کوهدشت گفت:  خدای هستی به صورتی هنرمندانه قرآن کتاب آسمانی اش را را نازل فرمود.

وی در ادامه افزود: اگر هنر نباشد زیبایی ها و محسوسات ملموس نمی گردد،این چهره و زبان هنر است که همیشه سعی اش به این است که از وضع موجود به وضع مطلوب ،راهی رابگشاید،و دریچه ای را به سوی بشریت طالب و عاشق هدیه بدهد.

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه اظهار داشت: زبان هنر بسیار زبان،زیبایی است،البته سبک های هنری بحث بسیار دقیقی است و هنرمند بایستی مسائل را تشخیص و بتواند در قالب شعر،فیلم،عکس،تئاتر و… خواسته خود را بیان کند .

امام جمعه کوهدشت در پایان خطاب به مسئولان فرهنگی و هنری بالاخص حجت الاسلام دکتر حنان گفت:پای درد دل هنرمندان بنشینیدو از آنان حمایت کنید.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=21011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.